Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Kaffemaskinen vår tok kvelden for litt over 1 mnd. siden. Fikk ny, og i dag fikk vi ikke slått denne på heller... Støpselet står i stikkontekten stort sett hele tiden, men vi har egen bryter som vi slår av strømmen helt om natten. Aldri vert problem med andre elektriske apparatene. (vannkoker, micro o.s.v.) Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Min kaffemaskin har stått konstant på i 4 år, ikke noe problem;)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Bare et forsikringsmessig problem om den forårsakr brann
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Vi fikk beskjed om å ikke drive å dra ut støpsel av elektriker. Dette fordi ledningen da blir slitt, og mye farligere å bruke. Gjelder da nytt elektrisk anlegg.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Vi har helt nytt elektrisk anlegg.. HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Kan det være en jordingsfeil eller noe i akkurat den stikkontakten som blir brukt? Det var det hos oss en gang, og alle apperater som sto i over lengre tid ble ødelagt før vi fant ut av hva det var. Ville sjekket det opp, kan forårsake brann.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #7 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg leste et sted at støpsler helst ikke skal stå i stikkkontakten hele tiden, da det trekker strøm, selv om det ikke er på. Dette har jeg merket på mobilladeren. Hvis den står i stikkkontakten, uten at mobilen er tilkoblet, er den varm hele tiden.. 'Men at det skal ta noe skade på apparatet stod det ikke noe om da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå