Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #1 Skrevet 11. oktober 2011 Forstår at det kanskje er de klumpene med hasj. Men ikke sikkert jeg forstår rett her.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Er nok hasj ja.. Men sies vel heller kiif. Går sikkert for det samme uansett. Kan jeg spørre hvorfor du lurer på det?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg så det i en melding, og lurte på hva det var. Om det var det jeg trodde eller ikke. Er Kiif/kiff vanskeligere å lage enn annen hasj. Jeg vet litt for lite om dette, så jeg bare spør. HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #5 Skrevet 11. oktober 2011 Hva mener du, anonym 03:35? Jeg har da et liv, som de fleste andre. Trodde ikke det var noe problem å spørre om noe her inne. HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg som svarte deg først her... Tror man mener hasj (ikke pot altså) når man sier kiif. Nå vet jeg ikke hvordan dette blir laget, men hasj er jo mer bearbeidet og "tuklet" med enn pot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå