LilleTrille92+maispire Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg var på ultralyd i dag og fikk endelig beskjeden om hvor langt jeg er på vei! 10+0! I all lykken glemte jeg helt av å spørre når jeg har forventet termin. Jeg sliter enda endel med å skjønne dette med uker på vei osv. Noen som kan være snille å fortelle meg når jeg har termin ettersom jeg er 10+0? (altså, den 10 oktober) og betyr dette da at unnfangelsen skjedde den 10 august? ) Takk for svar!
Tabitha Skrevet 11. oktober 2011 #2 Skrevet 11. oktober 2011 Kan det stemme at terminen kan være 2. mai 2012?
<3 mine søte små<3 Skrevet 11. oktober 2011 #3 Skrevet 11. oktober 2011 du vil få endelig termin når du skal på ord ul.
mamma_til_gutt Skrevet 11. oktober 2011 #4 Skrevet 11. oktober 2011 Hei, om du er 10+0 10 oktober blir terminen din 9. mai. Det skal være 10 uker siden siste mens som da blir 1. august. Sett 1. august inn i terminkalkulator så får du opp 9. mai Gratulerer! <3 Antatt befruktning er da rundt 15. august
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå