Gå til innhold

Hva får man for 2,0 til 2,5 millioner der du bor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Boligprisene i stavanger er SYKE...

Glad jeg er boligmarkedet, hadde aldri hatt råd til å kjøpe tilsvarende bolig jeg bor i nå uten egenkapitalen jeg har opparbeidet siden jeg kjøpte min første bolig i 05 for 1 million, nå verdt over 2!!

Kom med linker fra eksampler fra deres bygd/bydel!!

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=30939646

Videoannonse
Annonse
Skrevet

boligen vår ble kjøpt for under 1 år siden og den har økt med 500.000-700.000 kr. slik markedet ser ut,.

Skrevet

Tomannsbolig på 100 - 130 kvm.

Skrevet

boligen er verdt 1.5-1.6mil..

Skrevet

Off, hadde aldri bodd der mer barn.... Du er jo på jæren!! Få med deg fordelene med det, ikke en stor vei -midt i et kryss!

Sykt at det er så dyrt på "bondelandet", hehe, orre er ikke det forbi klepp??

Skrevet

Tjaa... Jeg bor i et ti år gammelt rekkehusleilighet. Har godt over 100 kvm og tre store soverom samt to bad.

Kjøpte huset i år for litt over 2 millioner. Ikke oppusset, men er uansett ikke så gammelt.

Denne bydelen regnes som å være et av de dyreste i byen min, men selvfølgelig er det jo finere hus "billigere" steder også for godt over 2 millioner. I dette boligfeltet er det ellers rundt 2,5-3-4 millioner for et tilsvarende hus.

Skrevet

her jeg bor ble det nylig solgt en enebolig på nesten 500 kvm for 2.3 mill. Den var bygd i 2008. Har dessverre ikke noen link. Det var en funkisbolig.

Her jeg bor (som er ca 1 1/2 time fra Trondheim) får man fortsatt ganske mye bolig for pengene, selv om prisene går jevnt og trutt oppover.

Skrevet

Jo er jo ikke langt i fra orre stranda heller. Er det som er plusset for oss. + det er nærme til skole og barnehage. Noe som vil være veldig greit for oss om vi velger å by på denne leiligheten. Dette er billig i forhold til prisene ellers her i området. Bor nå i leilighet en annen plass ikke langt i fra orre (ca 5 min med bil). Leiligheten vi bor i nå er taksert til 2,8 mill, og er 100 kvm.

Så får jo mye mer for pengene ute på "bondelandet". :)

Skrevet

Her får du 100kvm til ca 3,4 mill...

Skrevet

her får du vel kanskje en 2 roms leilighet på rundt 60 kvm..

Vi kjøpte enebolig for 3,8 i 08.. den er vel rundt 6-7 mill nå (etter litt egeninnsats)..

fristende og selge og ha noen mill på bok :)

Skrevet

Har enebolig verdt rundt 5 millioner i Stavanger, gjeldfri.

Skrevet

det interessante er vel hvordan boligen din har steget i verdi,. ikke om du er gjeldfri ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...