Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 http://gunns-stil.com/new/prodlistSpecial.php?cid=581
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Likte noe av det, men ikke helt min stil Har flere venninner som sikkert hadde likt de klærne veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Ikke noe for meg, men for all del, klærne var fine
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Det var full clash i stilene på modellen, og produktene hun skulle promotere. Likte klærene, men de kom dårlig frem på slik en orange jente med så hvitt hår, med stygge sko.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Ja det var ikke helt samsvar i stilen på klærne og modellen... Syns jeg har sett disse kjolene før, men utført på en bedre måte. Er ikke denne stilen litt oppbrukt nå? HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Tror de klærne er for litt eldre damer enn meg.. Ville ikke følt meg komfortabel i noen av de klærne. Selv om modellen var oversminket og veldig fjortis så betyr det ikke at klærne er for unge folk.. Stygt...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Sofies villa (søk på google) har lignende kjoler, men dog i pudderfarger og hvitt og slikt. De har ihvertfall sånne kjoler med hjerte midt på. De er mye finere, og mindre harry enn de på den siden du linket til.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Uff, nei:( Liker absolutt ikke slike "hjemmelagede/husflid" klær. Ser at det er mange som bruker noe tilsvarende nå, men det ser ikke bra ut synes jeg.
Miss Fashionista Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 synes heller ikke det er noe fint med "husflid" klær...jeg er 24 år og kunne aldri tenkt meg å bruke noe slikt, kanskje når jeg nærmer meg 40...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg syns disse klærne ser mer harry ut og av dårligere kvalitet enn f eks Tulip & Tatamo... Selv er jeg glad i slike klær, men på den nettsiden så kjolene som sagt litt for harry og "billige" ut.. Kan jo ha mye med modellen de har valgt å bruke, som helt sikkert er ei søt jente, men orange hud, kullsorte øyne og platinablondt hår hører mer hjemme på type www.houseoffashion.no
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #11 Skrevet 11. oktober 2011 Synes den modellen ødela looken jeg. Hun så så trashy ut med det håret der og all den sminken. Skulle brukt en mer naturlig modell som hadde fått klærne til å se mer eksklusive ut. Nå så det bare ut som klærne på superkul.no. Og det er IKKE et kompliment.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #12 Skrevet 11. oktober 2011 Ikke min stil i det hele tatt. Fikk litt sånn "Danskebåten meets Countryfestivalen"-følelse.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #13 Skrevet 11. oktober 2011 Mye fint, men er dritt lei av alle som skal stjele hjertkjole-ideen til Tulip & Tatamo. Ja det var en suksess, men fin på noe nytt selv.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #14 Skrevet 11. oktober 2011 Passer til en 50-60 år gamel lærer eller bibliotekar. Dette hjertegreiene føler jeg er en smule oppbrukt, det passer best til barnehagebarn.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #15 Skrevet 11. oktober 2011 Hvorfor ser jeg for meg litt lubne damer i alderen 45-55, som er mer enn middels opptatt av healing og ånder, og som mener at man skal utfolde seg selv kreativt også i klesveien, koste hva det koste vil, selv om det har kostet dem minst et ekteskap og en feit forbruksgjeld? Det sakt, var noen av plaggene pene, men aaaalt for dyre for hva de er.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #16 Skrevet 11. oktober 2011 Veldig flotte klær for tanten min på 50 år som er litt sånn "new age" og går i Uno-klær..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #17 Skrevet 11. oktober 2011 Er ikke enig i at det bare passer eldre damer. Jeg synes det var mye stilig der og jeg er 32. Men er enig i at modellen ikke helt passa stilen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #18 Skrevet 11. oktober 2011 Helt ok klær, men fullstendig feil modell. Klærna forsvant jo fullstendig i trashlooken. Syns bare slikt rett og slett ser møkkete ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå