Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 http://www.devold.com/outdoor/default.aspx?setLang=no
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Veldig bra!! Kjøper nesten bare Devold til meg og barna.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 har til baby og meg. Til baby. supervarmt og godt til meg: super varmt og godt, MEN får fort hull i longsene!!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Det eneste ullundertøyet som ikke klør! Fantastisk bra! De har litt å gå på designmessig da..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 er det sant? fikk 2 sett med ullundertøy til barna mine av min bestemor nettopp, jeg hadde ALDRI hørt om merket før..men googlet det og ble overasket over pris..men ser ut som det er norsk kvalitet da... Men de virket små i str?? tror jeg må bytte størelse..og kanskje handle litt mer selv hvis det virkelig er så bra som dere sier:) Kun hatt sparkjøp ull før jeg til barna mine....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Devold er ullens reima, høhø Faktisk!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Ullens "REIMA"..urk, har jeg så mye reima til gutungen altså?? Nærmer jeg med "god mor??" Hihi.. Poden har arvet det meste, så det holder iallefall til 2 barn, om man vasker det etter "oppskriften"... Kjøpte faktisk en god del av det til 60 kr pr del, solgte ut på "buda" her for noen år siden...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Nydelig! Favorittulltøyet her i huset, både til voksne og barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå