Gå til innhold

jeg trenger deres mening??


Anbefalte innlegg

Skrevet

det skal bygges ny vei like ved huset vårt. vi har blitt lovet et støy gjerde. men vi får ikke dette før veien er ferdig bygd.

 

vi vil da høre all støy fra når de bygger veien. og det gruer jeg meg for.

 

er det vanlig at man ikke får støy gjerde før veien er ferdig??

 

den skal jo sjerme for støy, trodde det gjaldt også bygging av veien.

 

hva er deres mening på dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres normalt ut for meg. Vi har også støy gjerde, men hører veien godt alikevel:(

Fått kompensasjon hvis dette gjør at taksten går ned?

Skrevet

vi har ikke fått noe for dette. er lite innfo. jeg har ringt flere ganger for og få innfo med når dem starter, om de vil holde på døgnet rundt. men ingen svar. ingen har tid.

 

jeg har ringt kommunen for jeg føler jeg får ingen svar. men de har ingen svar de heller.

 

 

Skrevet

Da ringer du forsikrings selskapet ditt, få deres advokat til å kontakte dem.

Du må også ha en takstmann som kan gi deg forskjellen.

Skrevet

Tror det er ganske vanlig at gjerdet kommer opp i etterkant. Det kan jo hindre anleggsmaskinene å komme til for å lage veien...

 

 

Skrevet

huset vårt ligger 500-700 meter fra der veien kommer. og tomten vår skal ikke brukes som noe kjørevei for dem.

 

jeg syns det er mest logisk og få gjerde før dem starter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...