Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 det skal bygges ny vei like ved huset vårt. vi har blitt lovet et støy gjerde. men vi får ikke dette før veien er ferdig bygd. vi vil da høre all støy fra når de bygger veien. og det gruer jeg meg for. er det vanlig at man ikke får støy gjerde før veien er ferdig?? den skal jo sjerme for støy, trodde det gjaldt også bygging av veien. hva er deres mening på dette.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Høres normalt ut for meg. Vi har også støy gjerde, men hører veien godt alikevel:( Fått kompensasjon hvis dette gjør at taksten går ned?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 vi har ikke fått noe for dette. er lite innfo. jeg har ringt flere ganger for og få innfo med når dem starter, om de vil holde på døgnet rundt. men ingen svar. ingen har tid. jeg har ringt kommunen for jeg føler jeg får ingen svar. men de har ingen svar de heller.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Da ringer du forsikrings selskapet ditt, få deres advokat til å kontakte dem. Du må også ha en takstmann som kan gi deg forskjellen.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Tror det er ganske vanlig at gjerdet kommer opp i etterkant. Det kan jo hindre anleggsmaskinene å komme til for å lage veien...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #6 Skrevet 11. oktober 2011 huset vårt ligger 500-700 meter fra der veien kommer. og tomten vår skal ikke brukes som noe kjørevei for dem. jeg syns det er mest logisk og få gjerde før dem starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå