Gå til innhold

hvorfor er det så flaut å handle kondomer o.l???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så mange voksne som synes det er flaut, men jeg klarer ikke skjønne hvorfor??!

Mannen var igår å kjøpte kondomer og da måtte han spørre etter dem siden dem er bak kassa, han sa navnet på kondomene og jenta visste ikke hva det var, å han bare "øøøh gummi da?" hahahahhaha som jeg måtte le...jenta ble sprutrød stakkars:P

hvorfor er det så flaut egentlig?alle knuller jo!:P

tenekr du når du er ute med barnet ditt"ånei gjem deg, må ikke se at jeg har hatt sex:P"??? hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahaha!!!!!!!!!! måtte le litt nå :)

jeg vet ikke HVORFOR det er flaut, men flaut er det ihvertfall! Jeg er veldig glad for at jeg har hormonspiral og slipper at vi må stresse med den ekle gummi'n :P men det lyser jo opp at man har planer om å få seg noe til kvelden, og selvom alle puler, så skriver de det ikke på facebook! ingne jeg kjenner ihvertfall ;P

Skrevet

hehe:)Ja, jeg skjønner liksom ikke helt det der...

når jeg var 17-18 kjøpte jeg kondomer hos dem jeg jobbet sammen med på butikken, null stress:P

jeg synes egentlig det er ok med gummi...men tror jeg skal kaste meg på p-pille bølgen snart igjen:)

HI

Skrevet

Det er ikke rart at jenta rødmet hvis du stod og skrattlo ved siden av... eller var du ikke med??

Skrevet

jeg var ikke med, men lo som bare det når han fortalte det..

tør å signere med nick også jeg;)

Skrevet

Jeg aner ikke hvorfor, men jeg syns det er flaut jeg altså... Og jeg er snart 30.. Blir liksom bare så pinlig... Mamma kom med et godt råd til meg ang dette; bestill de, så får du en diskre pakke i posten :)

Skrevet

Jeg syns det er flaut fordi mannen min sin er så stor. Å be om ekstra store kondomer og glidemiddel syns jeg blir flaut.

Med vanlig størrelse, syns jeg ikke det er flaut.

Skrevet

Seksuallivet, menstruasjonen og sånt er jo en privatsak da.. Kanskje derfor det er pinlig?

Jeg synes det er kjempeflaut, men klarer å spille voksen når jeg handler andre ting i tillegg; brød, melk, fisk, kondomer, ost, yoghurt, truseinnlegg, q-tips osv... Å kjøpe kun dopapir går heller ikke, da vet jo alle at man skal skynde seg hjem og bajse..

Skrevet

hahaha er dopapir også flaut nå???:P dere er bare herlige:P

Skrevet

Bruk gratiskondomer.no (for ungdommer vel og merke)

Men hvorfor ikke stoppe innom kondomeriet? eller er det også flaut?

Har aldri skjemtes ang kondomer jeg ;)

Skrevet

Jeg har aldri syntes at det er flaut, men kan skjønne at enkelte synes det er flaut. Visst en kjøper en pakke kondomer skjønner jo alle hva som skal skje, å en tenker jo faktisk på det. Når det gjelder barn (siden du nevner det i hovedinnlegget) så tenker en ikke akkurat over at personene har hatt sex for at barnet ble til, selv om en selvfølgelig vet hvordan barn blir til.

Skrevet

Hver gang jeg ser et menneske, tenker jeg at det mennesket har blitt til med sex og flau stønning :-)

Skrevet

Men man kan jo handle det på apoteket da, det synes jeg er litt lettere. :-P

Der har man jo alt i ei hylle, og slipper å spørre om det. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...