Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 jeg har visst en lett forstoppelse og burde kjøpe meg et avføringsmiddel ifølge legen, for å bli ferdig med det. Men jeg vet jo ikke hva det heter engang? eller hvordan det ser ut? er det ikke flaut? huff... skulle ikke trodd jeg var en voksen småbarnsmamma som er veldig vant til bæsj.... hehe....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 tror det er noe som heter dupalac(google det for sikkerhets skyld!!)...det skal stå slik at du kan hente det selv. Jeg synes ikke det var flaut etter fødselen(sånn just in case, ny sydd og livredd for avføring og verk:P )
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 takk for svar ... huff jeg gruer meg, jeg blir spruuuuutrød når jeg blir flau!!!!!! hehe
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 I stedet for å kjøpe klyster så tusler du ned på apoteket og kjøper Toilax tabletter. Mest vanlig for tømming før operasjon og tar mellom et halvt og et og halvt døgn å bli tømt. Ikke så flaut heller, for da tror de ansatte at du skal opereres og synes så synd på deg i stedet
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 klyster???? settes ikke det I ROMPA? trodde man drakk en ekkel gugge??? hmm... kanskje jeg skal vurdere de tablettene heller
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Eller du kan kjøpe noe som heter frukt og fiber, det har de på apotek1 og helsekostbutikken
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Kjøp på nettapotek da vel. Kommer innen 2 dager. Du kan kjøpe lactulose, det skal drikkes. Mildt og greit for magen.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 spis, maltekstrakt, svisker elsno. finnes flere kjerringråd på dette
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Jeg kjøpte duphlac i den største flaska, samyidig med hemoridesalve, og soppkrem. DET var en anelse pinlig, men det var ikke verre enn at det gikk helt greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå