Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 O-laus - rett fram. Nydelig navn, forøvrig!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Her sier vi OlA - us. Altså vokalen blir uttalt hver for seg, det blir ikke Oløus. Vi legger trykket på LA.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Samme her. olAus, med trykket på A.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå