Håper_og_tror Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 noen som har noen gode kjerringråd til meg? noen som faktisk har erfaringer med at det virker? har nå prøvd kanel-grøt, sex og bringebærbladkapsler men det skjer ingenting gitt=P hehe
mamma til 5 , fødeklar :) Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Er klar for gode tips her også
vi3 Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Du er godt i gang Bringbærkapslene har vel ingenting med å sette i gang fødselen? det jeg kommer på er sex (men tre ejakulasjoner er vel tilsvarende det samme som "igangsetting") hehe.. Sterk mat, vasking (spesielt av trapper?), stimulering av brystvorter... Har ikke prøvd noe selv! Derimot har vet jeg om to som mener de har effekt av sterk mat... hvem vet, tilfeldig eller ikke
Håper_og_tror Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2011 kansje jeg skal prøve litt sterk mat og gå en lang tur i morgen da=) er så spennende denne tiden. kan liksom ikke vente med å treffe lillepia i magen<3
Fjellrypa venter gutt nr 2 Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Om det hadde gått an å "abonnere" på en tråd, hadde jeg valgt denne. Jeg har hatt regelmessige maserier hvert 4. minutt siden natt til TORSDAG I FORRIGE UKE!!!! Jeg har prøvd det meste, men ingenting fungerer! De øker en liten periode etterpå, men så dabber de av. I går kveld fikk jeg et pusterom på ca 6 timer med kun få kynnere før det startet igjen i natt. Vi har vært flere turer til sykehuset og blitt sendt hjem like raskt igjen. Det hjalp heller ikke at ei venninne oppdaterte sin facebookstatus i morges med "er på vei til shopping" og kl 18 i dag kom det melding om at hun hadde blitt mamma... FLOTT! Hehe! Det vi har prøvd så langt er sterk mat, gåturer, hvile, hyrdestund, stearinlys og avslapping, yoga, massasjer, homeopatipiller, akupunktur, acupressure og nå i dag måtte mannen smile når jeg prøvde å lokke ut gutten vår med å love han bil når han blir 18 år, komme hjem når han vil fra fest og ha så mye nugatti han vil på brødskiven i hele oppveksten!!! Hehe! Lykke til, jenter! Jeg følger med på tråden om det dukker opp gode råd jeg ikke har prøvd :-)
Håper_og_tror Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2011 har faktisk hørt flere si at den kanelgrøten virker da (bland 1 spiseskje kanel sammen med litt vann til en tykk grøt og spis) men jeg prøvde den i ste, og det var jo helt jævlig. så tror ikke jeg greier det altså=/ huff =P
nyttårsprins Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Hahaha... likte overtalelsesforsøkene dine.... Lykke til!
Vildemy Skrevet 10. oktober 2011 #10 Skrevet 10. oktober 2011 Da sitter jeg her med kanelgrøten min da... Æsj. Men må jo prøves !
april2011mamma Skrevet 10. oktober 2011 #11 Skrevet 10. oktober 2011 sniker meg inn fra dinbaby fødte datteren min for 6 måneder siden.. 1 uke før termin:) Og det jeg tror satte igang var at jeg bestemte meg for å koste hele bakgården for grus og møkk.. hehe tungt arbeid.. holdt på i 3 timer..... 5 timer etter det startet fødselen.. holdt på i to dager men ut kom hun:) masse lykke til alle sammen, måtte dere få en lett og fin fødsel:)
Håper_og_tror Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter #12 Skrevet 10. oktober 2011 ja, lurer på om litt fysisk aktivitet kan være tingen=) hvordan smakte grøten vildemy?=P hehe
85 tre barns mor Skrevet 10. oktober 2011 #13 Skrevet 10. oktober 2011 LAKSEROLJE det virker!!! vet om 5 6 damer her i nærheten som har prøvd og det har fungert. Har ikke kommet dit enda men kansje jeg prøver selv når tiden er inne.. kjøpes på apoteket men anbefalles ikke fra helsepersonel. Lykke til uansett..
Vildemy Skrevet 10. oktober 2011 #14 Skrevet 10. oktober 2011 ÆSj ! Ikke noe særlig, men fikk i meg en spiseskje etterfulgt av et stort glass vann.. hehe. Har godt over til melk med honning og litt kanel, mye bedre! .. Nå er det vel påtide med en liten tur i motbakke og en varm dusj før jeg tar kvelden ! Vil gjerne føde i natt!
3barnsmor123 Skrevet 10. oktober 2011 #15 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg har også vurdert lakserolje frem til jeg begynte å lese om det...ikke snakk om at jeg tør ta sjansen!!! Da tyr jeg heller til vasking av vinduer, kjøre på humplete vei, sex, løpe i trapper osv
lisstupp Skrevet 11. oktober 2011 #16 Skrevet 11. oktober 2011 jeg har to barn fra før og har prøvd svært mange av kjerringrådene. Skal ikke ta håpet fra noen her altså. Men har ikke funnet et som har virket på meg. har prøvd sex, sterk mat, kanel, humpette vei, gå trapper, tungt fysisk arbeid ( klippe plen, snømåking, husvask o,l.) Avføringsolje har jeg ikke turt, redd for å få masserier. Så vet jeg bare må vente, babye kommer når den kommer. Men håper på at den kommer før. Prøver å gosnakke litt med den i håp om at denne ungen har fått ørene til noe annet enn pynt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå