Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Hadde EL tirsdag eller onsdag i forrige uke.. Hvor lenge må jeg vente til jeg kan teste?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 4 dager før mens,men det trenger ikke bli noe utslag før du er på overtid
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Testet svakt posetift billigtester på 8 dpo.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg vet ikke om jeg greier å vente så lenge.. Er på 22. syklusdag i dag etter første runde med Pergotime, og er såååå spent på om vi har klart det denne gangen(vært prøvere i over 3 år)!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Okei, kanskje jeg skal prøve meg på en test på torsdag da..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Du burde la det gå minst en uke da fra EL. eggene skal vandre en uke ca før de fester seg så inngen vits å teste før...........................................................................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå