Gå til innhold

Nyhetene nå! Stakkars mor:((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt mye om dette Ahus sykehuset....er det så ille som alle sier??:((

Glad jeg bor en helt annen plass i norge!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tv 2... 1år gammel gutt...hatt mageproblemer siden fødselen, ble akutt dårlig..men fikk ikke hjelp selv om moren ringte sykehuset flere ganger i løpet av en helg..fikk besjed om at legen sov (!)

Mandagsmorning døde den lille gutten i armene hennes....

fy faen...

HI

Skrevet

Ja stakkars:( er det mulig, noe så trist!!uff :(:(

Skrevet

Uff kjenner jeg er skeptisk til Ahus, glad barna mine aldri skal dit.

Skrevet

Sitter her med tårer i øynene og en svær klump i halsen!!! :( Stakkars mamma og gutt!! :((

Skrevet

nei er en utenlands, fikk ikke med meg navnet :( Stakkars, forferdelig

Skrevet

Nei ikke hun med den bloggen..men har lest om den saken, og derfor jeg spør hva som egentlig er galt med det sykehuset der borte på østlandet???

Skrevet

Jeg også:( Og hun moren virker bare så god i seg..men håper virkelig hun KJEMPER mot det sykehuset..men sorgen kan jo ingen ta fra henne uansett:(

Skrevet

Nei, denne gutten var ett år. Han lå allerede inne på barneavdelingen, men ingen ville sjekke gutten. Moren sa flere ganger at han var dårligere. Til slutt kollapset han. Og døde.

Skrevet

Ahus har sine problemer som alle andre sykehus. Lenge HATET jeg ahus. Jeg sa at jenta mi var syk, og en dag fant jeg henne død og måtte ta HLR på henne. hun svevde mellom liv og død og sluttet å puste flere ganger. hun var 9 dager gammel. Men alt i alt - tiden etterpå har vi fått mye oppfølging og det er faktisk et stort sykehus. Jeg forstår ikke hvorfor vi hører så mye mer om SiA enn andre steder. De er nok ikke verre enn andre.

Skrevet

hva???er det mulig, så tragisk:(

har selv blitt sendt hjem(2,5 timers kjøretur fra sykehus) med kjempesyk baby, 2 gang samme kvelden gav jeg meg ikke!Og glad er vi for det....................................selv om legen mente alt kom til å gå bra, nei det hadde aldri gått bra, det kan de innrømme nå ja:S stol på magefølelsen!

så leit at noen skal oppleve sånt. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...