Gå til innhold

Inspirert: Problemer i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har du tilgitt i ditt forhold ?

Jeg har tilgitt løgn grunnet økonomiske ting og lettkledde damer på pc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Løgn om økonomiske ting, jeg har brukt hele min sparekonto for å redde hans økonomi etterhvert.

Nå godtar jeg ingen ting lenger!

Skrevet

Hmm....må kun være bagateller. Han har aldri vert utro, og jeg har aldri tatt han i løgn.

Skrevet

Løgn og utroskap, og latskap ;)

Skrevet

Han var spillegal og vi mistet nesten huset.

Skrevet

Min mann var spillavhengig og lånte penger av alle han kjente + kreditt-lån og lignende. Vi mistet alt vi eide, venner og mer.

Han fikk hjelp i dag er vi en lykkelig familie bestående av mine , hans barn og nå snart våre barn (venter tvillinger)

Tilgi kan man nok gjøre det meste, men man må starte med seg selv tror jeg og så må man ha ett ønske og vilje til å klare seg gjennom den tunge tiden. Det er lys i tunnelen, bare man vil se det.

Skrevet

løgner løgner og atter løgner

Skrevet

utroskap graviditet og mange løgner i den for forbindelse

Skrevet

løgn, slem å spydig(rett å slett drittsekk) gjennom hele svangerskapet... han ba meg velge ham framfor å beholde barnet, ville ikke vere med meg om jeg beholdt, men kom krypende tilbake når barnet var født...

Skrevet

Utroskap med alle de løgnene som følger med. Økonomisk rot (som da han var den som var økonomisjef og strømmen ble stengt samt at vi fikk utkastelsesvarsel fra borettslaget grunnet 3 måneder manglende leie. Var faktisk sintere da enn da jeg fersket han med venninna mi.).

Skrevet

Utrolig mye løgner vedrørende penger som førte til at vi mistet huset og bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...