Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt at man bør holde seg til dusjing etter uke 47 fordi ellers kan man gå glipp av å kjenne at vannet går. noen som har noen erfaringer med dette? er jo så godt for bekkenet å sitte i varmt deilig vann i badekaret :-) men dumt hvis vannet går og man ikke får det med seg og d blir komplikasjoner pga det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke jeg hørt om :)

men derimot dersom du mistenker at slimproppen har gått, er det anbefalt å ikke bade i offentlige badebasseng:)

Skrevet

Den var ny for meg ihvertfall. Da skal du jammen ha maks uflaks hvis vannet går akkurat når du sitter i badekaret, i tillegg tror jeg du skal sitte rimelig lenge for ikke å få det med deg, for det vil jo gjerne fortsette å renne etter at du står opp. Min forrige fødsel startet med vannavgang i uke 38, men jeg kommer nok ikke til å boikotte bading denne gangen fordet :-) Helt enig i at det er deilig å sitte i det varme vannet. Det du imidlertid ikke skal gjøre er å bade ETTER vannavgang pga økt infeksjonsfare.

Skrevet

da vet jeg hva jeg skal imorgen når jeg står opp:-)

Skrevet

Her bader vi sammen hver kveld :)) Koselig <3 Elsker å bade :) er selv 38 uker, har ikke hørt annet enn at man må være påpasselig med badetempraturen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...