Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Hva synes dere om det? Datteren min har ganske kraftige øyenbryn, ikke skjemmende i det hele tatt. Når hun kom hjem fra faren sin nå sier hun at han har tatt bort noen svarte hår i panna på henne, men ikke de lyse. Det var øverst på øyenbrynene han hadde nappet vekk, slik at hun ikke skulle få så tjukke øyenbryn som hun sa... Hva sier man til sånt? Synes det er helt sykt å gjøre sånt på barn, akkurat som hun ikke er fin nok. Kan vel sidestilles med å sminke barn tenker jeg... Meninger?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Helt sjukt. Hun skal da ikke være opptatt av at øyenbryna ikke er som de "burde" i en alder av 6 år. De skal få være barn til de finner ut noe annet av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg er enig med deg, synes det blir helt feil å starte et sånt utseendefokus hos et barn. Min datter har også kraftige øyenbryn, og jeg vet at hun nok kommer til å nappe dem når hun blir eldre. Men jeg kommer ikke til å nevne noe om det før den dagen hun selv kommer på at hun ønsker å gjøre det. Hun er nydelig akkurat som hun er, og det skal jeg jobbe for at hun aldri skal være i tvil om.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 en på 6 år skal ikke være opptatt av slikt. uansett hvordan øyebryna ser ut.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Hvis man skal nappe øyenbryn bør man HVERTFALL ikke nappe oversiden, da får man skikkelig stygge bryn etterhvert. Man må ta undersiden. MEN MAN SKAL JO IKKE NAPPE ØYENBRYNENE TIL EN 6ÅRING!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Hva med smaa barn med skikkelige unibrows da? eller de med veldig kraftig moerk haarvekst. Alle barn er jo saa klart vakre, men jeg sidestiller det ikke med sminke, men med aa gi barnet sitt en fin haarklipp, laere de hvilke frisyrer som passer, pynte seg ja, men ikke dille seg med sminke ol. Jeg ser spanske og arabiske og indiske barn daglig som har oeyenbryn som er 'ordnet', akkurat som haaret paa hodet er 'ordnet'. Men som hun over her sa, ikke nappp de over oeyenbrynene, ikke napp de i fasong det hele tatt egentlig, men ta bort de som vokser der de ikke hoerer hjemme, som i pannen eller mellom oeynene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå