Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg skal ifg saksbehandler hos nav fylle ut og sende inn "søknadskjema om arbeidspraksis". Dette sammen med rektor på den skolen jeg jobber. Men ingen av oss kunne finne dette skjemaet. Vi fant de andre to skjemaene, som skulle fylles ut. Kan noen vennlige sjeler her inne hjelpe meg..? Takker så mye )
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Her er skjemaet tiltaksarrangøren ( der du skal ha praksis) skal fylle ut: https://www.nav.no/Om+NAV/Skjemaer/skjemaveileder11/Skjemaveileder?entrance=classic&key=275380 Er det dette du leiter etter?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Dette har vi fylt ut... Så saksbeh har kanskje gitt meg beskjed om å fylle ut et skjema som ikke finnes. Eller noe som fantes tidligere. For vi fant det ikke og jeg er ganske sikker på at vi ikke fylte et slikt skjema ut sist gang. Men tusen takk ) HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 om det er praksis du er i skal du ha -registreringsskjema for tiltaksarrangør -opplæringsplan og ift. penger skal du fylle ut -krav om individstønad (ved arbeidspraksis)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Akkurat, tusen takk! Da har hun bedt meg fylle ut noe som ikke finnes Visste ikke det om individstønad, skal se på det. Takk ) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå