Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Ikke vi og det er så trist for barna våre..de er 2år og 4 1/2 år. Vi har ingen nære venner, og ingen som har like gamle barn:( Dette tenker jeg mye på... Vi er egentlig ganske ensomme, selv om jeg har noen venner da. Føler at barna våre får en trist oppvekst da...husker alltid at mine foreldre og oss søsken reiste til legoland og dyreparken med vennepar og barn av mine foreldre. Vi har ingen å feire nyttår med, slike ting.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Da er det enda verre her.Jenta mi er enebarn,og jeg har ingen venner med barn:(
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Huff da,men hvor gammel er datteren din da? kanskje hun får et søsken en gang:)? Våre barn er jo av samme kjønn og har hverandre heldigvis da, men likevel,kipt...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Vi har det på samme måte som med dere. Jeg har mistet kontakten med mine gamle venner, og det ble aldri noe spes vennskap etter barselgruppe osv.. Sikkert frodi at jeg er dårlig på å ta kontakt. :s Og de få vennene samboeren min har, er single gutter på 25år, uten barn. Er jo veldig kjedelig da, og jeg skulle ønske at vi hadde skikkelig vennepar vi kunne vært med på slike ting, med barn på samme alder, eller barn generelt igrunn.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Tja...ingen nære, en nå har 4-åringen begynt på barneidrett og der treffer jeg mange mødre også. 6-åringen går på fotball så han leker med venner på samme alder. Så vi har mange bekjente, men ingen venner. Vi reiser på ferie alene og feirer jul alene. Men er av typen folk at vi snakker lett med ukjente. Slik får barna noen å leke med ved en flytur eller en piknik i en park. Inviter hjem! Jeg kommer gjerne:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 20.44 vi er også slik da, kommer lett i kontakt med folk i svømmehall,parker,lekeplass osv.. Men er ikke så flink på å invitere hjem da..er så vanskelig..alle har jo sine venner. HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Besteveninnen min har barn på samme alder som mitt barn, og jeg har også en annen veninne med barn på samme alder. Men det er som regel bare de to da. Nå skal vi snart ha baby igjen, og jeg kjenner ingen som er gravide nå. Håper jeg får noen gravide venner snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå