Gå til innhold

Har SFO ikke noe ansvar vedr. klær ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hente sønnen min i dag, det var sol ,ca 8 grader, men iskald vind.

Da jeg kommer til SFO, ser jeg sønnen min gå i bare genser (han hater å gå med jakke) og enkelte av barna i t- skjorter.

De voksne i typiske vindjakker.

Helt ærlig, så syntes jeg de som jobber på SFO burde kunne si til barna at de kan gå inn å ta på seg en genser eller jakke.

De har vel egentlig ikke noe ansvar, men her er dt snakk om 6- åringer som er nydlig kommet fra barnehagen, så litt skjønn bør en vel kunne bruke ??

Er jeg sær mamma ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke sær. Jeg ville tatt en telefon til SFO-leder.

Skrevet

Nei, det hadde jeg tatt opp!

Skrevet

På "vår" SFO er det 100 unger og noen få voksne. Men de som jobber der er helt "nazi" når det kommer til påkledning.

Ungene blir hanket inn med en gang, om de går uten lue f eks - når det er kaldt. For ikke å snakke om regntøy, jakker etc.

Jeg er imponert over at de klarer ha så god kontroll.

Ta en tlf til SFO lederen, og spør hva grunnen er til at de ikke følger dette opp bedre.

Skrevet

Ojda vi sender inn igjenn og igjenn for at barna skal kle på seg men det er utrlig mange barn som rett og slett ikke gidder og høre på oss.

Skrevet

Du er ikke sær. Dem er jo på jobb, så såpass kan man forvente At dem passer på..

Skrevet

Har nettopp begynt på min "Sfo-karriere" svs poden begynte på skole nå, og jeg har vært litt viakar i sfo..

For å si det sånn, det er noen barn som driter loddrett i at noen ber dem ta på mer klær...

Hva gjør man da?? Tar de inn med makt og kler på dem?? Maser mer? Bare spør jeg??

Skrevet

10.48

Noen "skriveleifer der" sånn dere vet at jeg så dem..etterpå...

Så korrekturdamene slipper å irritere seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...