Gå til innhold

Jævla drittkjerring, jeg vil ha hevn!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En kollega av meg går og sprer dritt om meg og vender alle kollegaene mine mot meg med massevis av usannheter. Vet ikke hva det er hun forteller dem en gang men da jeg kom tilbake fra permisjon var det nesten ingen som ville snakke med meg og langt mindre spise lunsj osv. Dette har egentlig pågått over en lang periode men nå begynner jeg å få nok! Har ikke noe konkret å ta henne på så nå drømmer jeg om å hevne meg på henne uten at hun vet at det er meg. Er det ikke noen av dere fandenivoldske damer som har noen bra hevntriks jeg kan dra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så forferdelig! Men er du helt sikker på at det er henne, om du ikke vet hva hun har sagt?

 

Liker ikke sånne hevntanker jeg, da virker du bare syk, og det vil absolutt ikke hjelpe deg i forhold til kollegene dine, det er helt sikkert.

 

Kan du ikke snakke med sjefen, og be om en samtale mellom dere tre, for å snakke om det, evt ta det opp på et personalmøte eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller enda bedre - hva med å ta det opp med henne selv først? Mye mer realt det. Se hva hun sier, om hun i det hele tatt vil innrømme noe, og kan stå for noe av det som er blitt sagt.

 

Hvis ikke så ville jeg snakket med overordnede ja, og fått et møte sammen dere tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få henne til å røpe seg i all sin prakt.

Kanskje du kan finne på en sår, litt pinlig historie om deg selv, som du deler i fortrolighet med en av de andre kollegaene. Så kan du på en eller annen måte sørge for at dette lekker ut til drittkjerringen, men da en forenklet, styggere versjon av historien, som hun da går rundt og deler med de andre. Da vil hun ene du har betrodd deg til ta deg i forsvar, fortelle hvordan det egentlig var, og drittkjerringen vil bli avslørt som den løgnhalsen og sladrekjerringen hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill masse rart fra "nytt og nyttig" og tv-shop i hennes navn. Bestill et koldtbord til 10 personer levert på døren hennes.

 

Masse artig man kan gjøre for å få hevn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...