Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Er det mest for utseendes skyld, eller for helsa?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Begge deler.. Jeg får mer energi og jeg vet at det er godt for meg. I tillegg har jeg en revmatisk sykdom og jeg føler meg bedre når jeg trener for jeg stivner ikke. Men når det er sagt så er jeg avhengig av en sterk og stram kropp. Takler ikke hvis det er antydning til at noe henger over en stram buksekant.. jeg er stolt av en sterk kropp som både gir meg masse komplimenter, men også som gjør at jeg greier å ta vare på 2 barn og ha full jobb til tross for en alvorlig og aggressiv revmatisk sykdom.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Begge deler, så klart! Er for øvrig helt frisk.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Før var det bare for moro skyld, men så ble jeg skadet. Nå er treninga mye for helsas skyld og så har jeg av og til tid til å trene det jeg synes er moro i tillegg! (jeg var topptrent før jeg ble skadet).
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Begge deler. Jeg merker at jeg får langt mer overskudd og alt blir enklere når jeg har god kondis. I tillegg er det jo en bonus at kroppen begynner å ta form, det hjelper på helsa det også at man ser bra ut og får selvtillit.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Begge deler. Og for å få tid helt alene for meg selv. Det er så deilig å jogge, få frisk luft,høre på god musikk, samtidig som man kjenner at energien spruter, kondisjonen blir bedre og magen blir strammere og musklene strutter! Jeg hadde en sykdom som jeg ble frisk av pga trening, så helse-biten er selvfølgelig viktigst. Men at jeg i en alder av 35 år har en finere kropp enn jeg noen sinne har hatt tidligere er jo en morsom "bivirkning" av treningen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå