Gå til innhold

Epleskall på eller av som 1. klassing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bør jeg nå forvente av jenta mi at hun skal kunne spise epla si med skallet på? Eller kan jeg be læreren ta av skallet når hun skal spise eple på skolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hæ? Her spiser da barna epler med skallet på og de er 5 og 3 år.

Skrevet

hehehehehe.... noe i veien med deg? Snakk om å lage seg til tjener for barna, altså. En skreller ikke epler så snart de klarer å spise uten biter i maten.

Jenta di liker bare ikke skallet, og det er nok grunnen til at hun har bedt deg om dette. Jeg har ei på 10 som kan skjære skiver, men gidder ikke. Hun later som om det er vanskelig, men jeg vet hun kan. Vi krangler hver dag! Og hun vinner ikke, dersom hun er virkelig sulten. Da må hun selv. Jeg vil ha barn som ikke dør ved brødboksen, samme hvor tynne eller tykke skivene blir ;)

Skrevet

troll.

"Be læreren...?"

Jada, 24 epler som må skrelles. Kjempe idé.

Skrevet

ja, kan ikke du be læreren skrelle eplet for datteren din, er du snill! Hva tror du egentlig en lærer er for noe? Snakk om å være nedlatende. Med mindre datteren din er utviklingshemmet får hun da skrelle eplet sitt sjøl.

Skrevet

Om de får hele epler på skolen, bør de spises av en 1 klassing ja.

Læreren har ikke epleskrelling i stillingsbeskrivelsen sin. Heldigvis.

Skrevet

Er du seriøs?

Tilogmed 1 åringen min spiser eple med skallet på. Noe annet er latskap!

Skrevet

På, selvfølgelig!! Mine små har spist epleskallet siden de var 1,5 år.... Eller minste har gnagd seg inn til skallet og latt det ligge..

Skrevet

Eeeh tilogmed 2-åringen min spiser eple med skall på...

Tror ikke du kan forvente at læreren skal skrelle eplet hennes.

Skrevet

Akkurat nå sitter min 2-åring og 4-åring og spiser eple med skrellet på...

Du kan ikke be læreren skrelle eplet, om datteren din ikke klarer spise epleskrell får hun ta med en banan eller en gulerot!

Skrevet

"Eeeeeh... fosteret mitt spiser eplet med skallet på!" ... bryr meg ikke egentlig. Dersom førsteklassingen din IKKE LIKER skall kan du sende med henne/ham noe å skrelle eplet med. Tupperware potetskreller er perfekt til det formålet - 5 åringen min skreller eplet selv dersom hun ikke vil ha skall på det. =P

Skrevet

Ja, kanskje alle lærerene kan begynne å gå med kniv på skolen. Så kan dem ta opp kniven og skjære vekk skall på eplene til barna som ikke liker skall...

Skrevet

Syns du skal sende med en epleskreller i morra, jeg, og skrive i meldingsboka at du ber om at læreren skreller eplet til din datter.

Jeg vet i alle fall hva jeg som lærer hadde skrevet som svar på den meldinga....

Skrevet

Ulovlig å bære kniv i dette landet her,heheh Så sant du ikke er på jakt da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...