Gå til innhold

Er det flere som ikke har vært på ultralyd ennå?


Trebarnsmamma30

Anbefalte innlegg

Jeg er 16+4, har termin 24.mars og skal på UL 25.oktober . Da er jeg 18+5. Ukene går så treeigt..

 

Lurer veldig på hvem det er som gjemmer seg i magen. Er det en lillebror eller en lillesøster? Er alt bra med babyen? Har heldigvis begynt å kjenne liv da, så vet det er liv der inne.

 

Vi har en jente og en gutt fra før, jeg har mest guttefølelse denne gangen (svangerskapet er ganske likt det med gutten) så det blir spennende å se om magefølelsen stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 15+6 og skal ikke på UL før 28. oktober.. Tiden får sakte! hehe..

Da er jeg 18+3 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har UL time om 8 dager, tjuhu!! Dagene kunne ikke gått saaaktere ;) Er 17+3 i dag.

Her er svangerskapet helt ulikt fra sist, og sist fikk vi jente. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul på torsdag:):) Endelig!! Har ventet lenge og endelig nærmer det seg! Håper på å få vite kjønn, ille spent. Er ganske sikker på at jeg kjenner liv, så er heldigvis ikke så redd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på ultralyd den 21. oktober. Så det begynner endelig å nærme seg. :) Gleder meg veeeldig til å kikke på den lille :)

Svangerskapet er likt som det forrige. Da fikk jeg en gutt. Intelligendertesten viser også gutt, men det kinesiske fødselskartet viser jente. Det blir spennende å se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ul om 1 uke.

Kjenner lite liv så det skal bli godt å få bekreftet at h*n er i live inni der.

 

Var hos jm i uk 14, og da var hjertelyden ok.

 

Har også en gutt og en jente fra før, og ingen magefølelse hva nestemann blir...

Er 17+0 i dag i følge menstermin, men blir nok satt et par dager fram.

Ul i uke 8 viste at jeg bytter uke på fredagen istedet for tirsdagen etter...

Ul i uke 12 viste at jeg bytter uke lørdag i stedet for tirsdagen etter..

Blir spennende.. Gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var hos jordmor i dag. alt fint. har termin 24 mars og skal på ultralyd 24.oktober gleder meg til å få sjekket alt og selfølgelig vite om det er gutt eller jente. Likt svangerskap til gutta mine, må innrømme at det hadde vært greit med jente. pulsen er jentepuls. kinesisk horoskop sier jente. så gleder meg til å finne ut, bare 2 uker igjen, syntest tia går fort. Hadde med meg 4 åringen på kontroll, synest nok det var stas som fikk høre babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to ul tidligere, men er nå over den dagen hvor jeg kjente liv med nr 1. Føler at jeg burde kjenne noe, men er ikke lenger sikker på at jeg har kjent liv overhodet...

 

Gleder meg til jeg kjenner liv, men gruer meg til det blir liten plass. Gruer meg til å ikke kunne trekke pusten skikkelig, så nå tar jeg dype åndedrag og NYTER DET (så lenge det varer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på ultralyd enda.Er 15+6 nå.

Jeg har fått time 3. November, og da er jeg litt over 19 uker... Synes det er sinnsykt lenge å vente... Jeg har heller ingen anelse om hva som bor i magen. Men mannen min tror det er gutt,evt. gutter... Har hatt litt mistanke om fler... Så det blir veldig spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 15 mars, skal på ul til fredag :))

 

Er veldig spent... Kjente liv første gangen i uke 13, men det er så stille der nå, er ofte usikker på om jeg innbiller meg sparkene...eller boblingene..

Sist kjente jeg sparkene fra uke 17/18 mener jeg...

Er uke 19 nå! Såå håper alt er bra der inne!!

 

Lykke til m ul jenter :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

 

jeg skal på UL om 6 dager, den 18 oktober. da er jeg 18+6.

gleder meg som bare det til å se hva som lurer seg inne i magen! Har ingen følelse på om det blir gutt eller jente så det blir veldig spennende å se!

 

Lykke til med UL alle sammen, håper alle babyene har det strålende inne i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...