Gå til innhold

har en spire i magen for aller første gang


CarmaSpiren

Anbefalte innlegg

Merkelig det der med første gang. Det tok oss 5 hjemme tester og ett besøk på legekontoret idag før vi til en viss grad forstår at vi faktisk skal bli foreldre neste år, om alt går som det skal... Er vel ikke den eneste som sitter og er egentlig mest sjokket?:) Kjæresten min har jo ønsket seg barn i tre år nå så en ting er jeg iallefall trygg på, det jeg faktisk setter høyest, er at jeg trenger ikke gjøre dette alene:) Vi er to...

 

Men lurer litt på hvor lang tid det vil ta før det går opp for meg.... JEG skal bli MAMMA!?!?! Absurd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse :)

Det er skikkelig stas første gangen,men så er det faktisk også like stas alle ganger også :)

Det er noe som aldri forandrer seg.

Men det som erekstra spesielt for deg/dere er jo at dere går over i en annen rolle, foreldrerollen, det er helt fantastisk!

 

Absusrd ja, det er er snodige greier.Jeg tror da jeg ble gravid med første, så gikk det opp for meg, men samtidig enda... Vet ikke dena om det har gått opp for meg, han er fjorten da, så en gang på veien har det vell skjedd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sært! Og helt fantastisk på samme tid! :) Tror det kommer til å føles mye mer virkelig når vi har sett lille gullet på UL og kan være åpne om at vi venter barn. Kommer til å grine som ei lita jente når jeg ser h*n for første gang... Foreløpig merker jeg jo bare litt symptomer, og så er det alt det praktiske som har blitt satt i sving; leilighetssalg og kjøp.

 

Tenk det - alle vi her skal bli mammaer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Husker akkurat hvordan det var første gang. Nyt det! Jeg venter nr. 3, som jeg er ikke var sikker på at jeg kunne få. Er også utrolig glad og spent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:) sitter også her med min første spire i magen:) glad, takknemlig og spent på en gang. Samboeren gleder seg like mye som meg, så det er moro. Vi har hengt opp svangerskapskalenderen som var i bladet Gravid på kjøleskapet slik at han også kan følge med hva som skjer med mor/barn hver uke:) gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...