Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 å ha sex uten prevensjon når en fullammer? Har baby 5 uker og hadde en liten glipp sist uke. Hjelp!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 4 uker etter fødsel og orker tenke på sex, misunner deg. Det andre kan jeg desverre ikke svare på.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Har ikke hatt det slik etter de andre fødslene... Var ikke akkurat vellykket. Lysten var ikke så stor, men jeg lot meg overtale for husfredens skyld. Er LIVREDD for å bli gravid igjen (((
Lammelåret Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Jordmor sier at dersom du vil ha et barn til og det ikke er viktig når det skjer, kan du satse på amming som prevensjon..! Bruk kondom.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Litt teori: eggløsning kommer før mens.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Altså - jeg fullammet i 6 måneder. Men 4 uker etter at renselsen var over, fikk jeg mensen. Og da betyr det at ca 2 uker før det, så hadde jeg eggløsning. Jeg ammet døgnet rundt. på dagtid var vel puppen fremme mer enn den var skjult. Og på natten var det minst 3 ganger fra jeg la meg til jeg stod opp. Så å stole på kun fullamming som prevensjon, er som å be om å bli gravid i mitt hode.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 HAHA, man blir LETT gravid igjen etter en fødsel, fordi det er så åpent oppi der, altså lett tilgang for svømmerene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå