Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Mannen min skal begynne å jobbe i Asker så jeg kikker litt på finn.no. Syns det er relativt dyrt i selve Asker, så ser litt på Drammen Lier Slemmestad også. Finnes det andre plasser rundt om det er praktisk mulig å bo når man jobber i Asker. Helst ikke mer enn 30-45 min unna med kollektiv transport.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Nja, skulle til å svare Tønsberg/Holmestrand/Sande, men siden du er avhengig av kollektiv, så går jo ikke det Mannen jobba i Asker når vi bodde i Holmestrand, og en periode når vi bodde i Tønsberg. Men da med bil
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg ville bosatt meg på Slemmestad eller et annet sted i Røyken (f.eks Spikkestad eller Midtbygda). Da kan man kjøre indre vei til Asker, og det tar omkring 20 min... slipper også unna mye rush hvis man skal kjøre bil.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Går det ikke tog fra Holmestrand da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå