Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Har ei jente på 19 mnd. som er en ekstremt hyler. Hun har hatt kolikk når hun var baby til hun var 4 mnd. Hun og jeg har hatt andre plager som krevde sykehusinnleggelser og oppfølging gjennom laaang tid. Min samboer har vært i hele 3 nær døden ulykker(nesten drukning, bilkrasj med totalvrak osv...) pluss diverse andre ulykker innen familien, vært et h***** år for å si det mildt:( vi er så slitne. Nå er hun altså 19 mnd. og så dum som jeg var trodde jeg at jeg skulle få nyte noen mnd.ekstra med henne før hun begynte i barnehage, men nå angrer jeg som bare det. Hun skulle bare begynt nå i barnehagen. Hun er så mammadalt og hyler for den minste ting. Hyler stort sett hele dagen. Jeg gir meg aldri, sier jeg nei så mener jeg nei. Det gjør mannen min også...... jeg orker nesten ikke ha henne med på butikken, hun skjemmer oss helt ut.... hun hyler så høyt at moren min sa at hun hørte hylet hennes(når vi var inne og mamma min ute) hun hørte det 15 meter bort i gaten...sykt!Hun er så skarp at en unge begynte å gråte når hun hylte(og han var 3 år)....jeg har hodepine hele døgnet og er konstant trøtt. Jeg har "kjeftet" på henne noen ganger, og det skjemmes jeg av....jeg har aldri slått henne eller slike ting, tok henne hardt i armen en gang, men angret og gråter enda over det...sa unnskyld til henne, men hva skjønner hun:( Hun nekter å høre etter rett og slett. Jeg vil begynne på jobb!!!!! Soving er også et eventyr....10 min på dagtid og urolig om natten, våkner gjerne klokken halv fem og er ferdig sovet.... ikke meninga å syte, men vil gjerne ha noen tips før det rabler for meg... kanke gå i ett kjør på paracet her:( Åpen barnehage finne ikke her...:S jeg er også alene 80% av tiden med henne....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Har du ingen som kan ta henne noen timer, så du får puste litt og samle nye krefter
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 de er så opptatta alle at jeg vil ikke plage dem:S kunne øsnke jeg hadde trillepike, men kjenner ingen ungdommer her i området:S
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Har du vært til legen med henne? Det er noe som heter kronisk ørebetennelse, og det er ikke det samme som akutt. Har hun polypper? Jeg tenker dette, siden du nevner paracet.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 om hun har?det tror jeg da ikke... var ikke hun som får paracet altså Hun har blitt sjekket av iallfall 15 leger fra hun var født. Så vil tro de har gjort jobben sin.....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg må bare si at det du tenker er på randen, er virkelig i din verden. Jeg har det tøft, og det er min verden. Ikke alle ser det(eller få ser det). Av og til må en bare legge seg helt flat, og virkelig innrømme hvor tøft det er. Har du tenkt tanken på barnevernet? Avlastningshjem, tiltak til hvordan du skal løse hverdagen og sånt? Kan være dette dere trenger, dersom mannen din ikke stepper opp her, så du får hvile. Jeg har en helt annen type tøff hverdag enn deg, og du skal bare vite at det kan bli tøffere enn du tror........
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 uff ja, men føler at hvis jeg spør om hjelp fra det offentlige så har jeg feilet som mor, kan ikke ta meg av mitt eget barn:( jeg må bare klare det selv...må ta meg en real snakk med mannen min, men han mener jeg syter så, men han er jo ikke hjemme å ser alt det galskapet her:( beklager at du har det så tøft, ikke meninga å støte noen:(
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 ja det er utrolig slitsomt når dem har vilje av stål, det vet jeg alt om...er det ingen som kan passe barnet en stund?:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå