Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Er så usikker på hva jeg skal gi barna mine i år. Har ei jente som da er 9 mnd på julaften. Og en gutt som blir 5år februar året etter. Vet virkelig ikke hva jeg skal kjøpe..... Vurderer DS til gutten siden han har mast om dette i snart 1 år Hva får deres barn og hvor gamle er de?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Gutten min vil være 19 mnd til jul og jeg vet ikke hva vi skal gi enda. Venter og ser hva han "trenger". Tipper vi kjøper noe praktisk og noe "morsomt" dvs bøker eller noen andre pedagogiske leker. Mannen vil typisk kjøpe bilbane eller noe sånt, så vi får se ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Gutten vår fikk DS i fjor, da var han 4 år. Ble ellevill =) I år får han lego star wars death star. Jenta vår får baghera gåbil i retrostil =)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Jenta vår blir tre lillejulaften, så her er det allerede mange gaver på listen fra oss og familie: Dukketeater Hånddukker (prins, prinsesse, dronning, konge) Dukkehus med møbler Sjørøverskute Supermarked Ski Tohjulsykkel Barne pc Hun har jo bursdag og jul så tett, at det liksom skal spenne over et helt år med utvikling..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå