Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 For å dra på legevakta? Har hatt ryggvondt i månedesvis og det blir bare værre, kiropraktoren henviste meg til MR som viste en stor prolaps. Radiologen skulle sende hastesak til legen min, men jeg får ikke time hos lege før om to uker..Har jo ikke noe smertestillende som hjelper eller noe. Lurer på om jeg skal dra på legevakta, men er dette grunn nok til å dra dit? Overkroppen min er helt skjev på grunn av smertene, jeg orker nesten ikke gjøre mer enn å ligge og bevege meg litt rundt i huset.. Har vondt i bekkenet, hoftene og litt nedover lårene også. Forklarte alt dette når jeg ringte legekontoret, allikevel får jeg ikke time før om to uker..kjenner jeg blir litt sint..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Mas på fastlegen om å komme til før. På legevakten får man ikke hjelp for sånt vanligivs...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Dette må du ta med legekontoret, legevakten er for akutte ting. Så lenge du ikke er akutt forverret og dette er en kjent tilstand som du er under utredning/behandling for så vil legevakten ikke gjøre noe som helst. Bortkasta tid både for deg og legevakta... Press heller mer på for å få time hos legen...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Ring legevakta å forklar situasjonen, man forspør seg aldri. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Takk for svar:) Blir så fortvila.. Slitsomt å ha så vondt så lenge og blir redd for at det ikke skal bli gjort noe i tide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå