Gå til innhold

Skal jeg sende en mail eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig fått kontakt med en gammel flamme som betydde veldig mye for meg og som jeg aldri har klart å glemme.

Jeg møtte han for 10 år siden i Vietnam når jeg var på ferie der , Han var amrikaner og jeg er norsk.

Vi hadde 2 herlige mnd sammen i Asia, men så måtte han tilbake til Usa og jeg til Norge . Samme sommer kom han til Norge for å besøke meg og vi reiste rundt i Norge i 4 uker ,Vi holdt kontakten via mail og tlf.

3 år senere sendte han meg en flybillett og vi hadde 16 flotte dager i Panama.

Han fikk meg til gjøre ting jeg aldri trodde jeg turte som feks rafting, fjellklatring . Vi hadde det så gøy sammen .

Han kom inn i livet mitt når jeg ikke hadde det så bra og han ga meg så mye håp og glede. Jeg vet ikke hvor jeg hadde vært i dag om det ikke hadde vært for han. Tror ikke jeg hadde hatt det så bra da.

Jeg har lyst til å skrive en mail til han om hvor mye han betydde for meg de årene, hvor mye håp han ga meg og hvor en fantastisk mann jeg syns han er. Og takke han for alt det fine han gjorde med meg.

Vi har ikke hatt kontakt på 6 år, han bor nå i Asia og jeg bor i Norge og har fått barn.

Burde jeg sende han en mail? Hva syns du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...