Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg kjøpte en fin kopp med roser på, slik te kopp eller er det stor kaffekopp. Skal jeg kjøpe det i år også, bare i annen farge, men haha jeg husker ikke om hun fikk rosa eller grønn i fjor. Men hun sa ihvertfall når hun fikk den: Åh denne skal jeg drikke te/kaffe av på hytta. Synes hun sa at hun likte slike type kopper også. Hva gir dere til deres svigermor?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Kanskje du skal kjøpe en asjett til koppen i år? hahaha.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Litt mer enn en kopp hvertfall.. Hun har tidligere fått digitalkamera, printer, dvd-spiller, micro, billetter til show. I år blir det to billetter til stand-up.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Det var med asjett i fjor hehehe.... HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Og da satser du på at hun er ledig den datoen showet er? HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Ja det er ikke før i februar, så det går nok godt =)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 På de forskjellige fotogreie på nett, kan du bestille forskjellige ting som kan være en fin gave, med bilder av barna dine. Kanskje et par lys eller noe. Så kan hun tenne lys og drikke te i koppen sin.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Hun har nok av barnebilder stående i stuen sin. Får se hva det blir, blir for dyrt med bare 1000kr til henne om jeg skal kjøpe billetter til stand up show. Hun reiser mye også, så jeg kan bomme på dagen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå