Gå til innhold

Trener dere jevnlig på treningssenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer dere å følge opp treninga?Eller er dere støttemedlemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ja og nei. Dvs, akkurat nå er jeg syk med treningsforbud. Men jeg trener normalt 4 ganger i uken bl.a på treningsstudio, og har gjort det fast i litt under 1 år nå.

Skrevet

jepp. trener 4 ganger uka. åsså har jeg 1 dag hvor jeg er ute med "trillegruppa" her i gyda..går da en god tur på ca 1 time-1 1/2

Skrevet

Jeg trener 2 ganger i uka minimum. Er også heldig med å ha en aktiv jobb, så jeg får litt gratis der + at jeg sykler til jobb (7 km) når været ikke er for ræva. Nå prøver jeg å stappe inn 2 ganger yoga, for det må jeg bare ha, men merker at det går litt på bekostning av det andre.

Skrevet

Nei. men tenkte å melde meg inn når det blir for ufyselig å jogge/sykle ute. Nå sykler jeg på jobb (14 km,bratte bakker) jogger 2-3 ganger i uken og går på fjellet, spiller fotball en dag i uka.

Skrevet

ja trener 3 dager i uka på treningstudio! de 4 andre dagene i uka er jeg ute med vogna i 2 timer eller guttungen i bæremeisen i skogen :DD

Skrevet

Ja :) Jeg begynte å trene da jeg var 20 uker på vei, og er nå 30! Trenger to ganger i uka. Håper jeg holder ut så lenge som mulig, blir ikke akkurat lettere syns jeg..:P

Skrevet

Trener to ganger i uka skulle det stå da :)

Skrevet

Ja trener 2-3 ganger i uka. Prøver for det meste 3 ganger i uka, men med full jobb og en mann som også skal trene (pluss at jeg reiser noe i jobben min) så hender det blir med 2 ganger.

Skrevet

Trener stort sett hjemme (har elipsmaskin, vekter, strikk, rokkering, dvd'er osv), men har også et klippekort på helsestudioet så jeg kan ta en tur dit om jeg har tid eller ønsker forandring ;)

Med en mann som er selvstendig næringsdrivende og jobber langt mer enn normalt og samtidig fire barn å følge opp blir det lite tid til treningsstudioet...

Skrevet

Trener ca 3-4 ganger i uka på treningsenter, men har blitt mindre de to siste ukene siden vesla er våken flere timer om natten og jeg må opp kl 6 uansett. Deilig å få trent... Trener mest spinning og styrke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...