Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Hvor ofte får du selv komplimenter for utseende ditt? Og hva pleier folk å si? Og hvor ofte får dere komplimenter for utseende på barna deres? Og hva pleier folk å si? Lurer bare på hva som er vanlig. Med unntak av mannen, som gir meg komplimenter omtrent daglig, så er det ikke så ofte lenger at jeg får komplimenter på utseende mitt, men det hender. Spesielt dersom jeg er på noe så sjeldent som en fest og folk har drukket litt, hehe. Da går det stort sett ut på at jeg tydeligvis er veldig pen, har nydelig øyne og en fantastisk kropp for å ha født barn. Med barna er det ulikt. Det ble mest da de var under 1,5-2 år, for alle sammen, men type komplimenter var veldig ulikt. Ene barnet mitt ble komlinentert innimellom med mest standerfraser som "å, så søt", "å så skjønn", "å, så nydelig!", som alle vel får høre om sine barn. Et av de andre barna kunne jeg knapt bevege meg utendørs med uten at jeg nesten ble overfalt av folk som bare måtte kommentere ham med "herregud for et fantastisk vakkert barn", "å gud, han må være noe av det nydeligste jeg noensinne har sett!" osv i den duren. Ble faktisk nesten litt slitsomt, selv om det var hyggelig også.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg får aldri komplimenter utenom fra mannen min (og mamma..). Folk kan si, så fin du var i dag når jeg har pyntet meg, og jeg kan fÅ komplimenter for enkelte klær. For sønnen min får jeg det innimellom, at han er søt osv. Jeg ville følt det ekstremt ubehagelig om noen kommenterte kroppen min!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Hvorfor det? Altså hvorfor ville du synes det var ubehagelig? Det er vel ganske normalt å få komplimenter for figuren dersom man har en fin figur? Jeg synes ikke det er ubehagelig i hvertfall, blir glad jeg. HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Sikkert fordi jeg ikke har en fin figur . Husker en bekjent av mannen min sa jeg var så flott, at jeg hadde en sensuell kropp. Holdt på å gå gjennom gulvet, og følte meg bare ennå tjukkere.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Aldri. Ikke fra kjæresten en gang, eller jo, han svarer at jeg er fin hvis jeg først sier at han er fin. Og hvis jeg noen gang har kjøpt meg noen nye pene klær, får jeg høre at klærne er fine. Men mottar aldri komplimenter verken for ansikt eller kropp, selv om det egentlig ikke er noe feil med noen av dem.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg er veldig lite sosial, men er jeg blant folk får jeg mange komplimenter. At jeg er vakker, søt, vakre øyne, pen blek hud, ol. Beste komplimentet jeg fikk var fra en hudpleier som sa hun kunne se at jeg tok godt vare på huden min Til tross for dette syntes jeg at jeg er den styggeste i hele verden.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Fra en vill fremmede? Hmmm, skal vi se. Det er lenge siden jeg har vært ute, så det må blir ca. 1 år siden. Det var en fyr som kom bort til meg og sa at jeg var den peneste dama på stedet. Ellers så fikk jeg et kompliment fra sengekompisen min for ca. 3 uker siden da han sa at jeg var vakker. Vet ikke helt om det gjelder...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Hmmmm kommer helt ann på...men får den som oftes på fest/byen eller over internett (eeh...er singel da:p) og det går i at jeg er søt,fine øyne,pent smil o.l Jenta mi får jeg alltid komplimenter på og folk sier vi ligner så må jo være ett kompliment til meg også Huff nå hørtes jeg selvsentrert ut...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Har av og til fått komplimenter for håret mitt. Synes det er flaut. Gutten min får mest komplimenter for personligheten hans. Han er strålende utadvendt og skravler med alt og alle, i motsetning til moren sin som helst vil synke ned i et hull i bakken hvis ukjente tar kontakt. Han får også komplimenter for håret sitt faktisk.. he he.. når jeg tenker meg om:-)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #10 Skrevet 10. oktober 2011 Får komplimenter for hvordan jeg ser ut omtrent hver gang jeg er med venner osv. Av ukjente hvis jeg er på byen, men da er de som regel fulle, så tar det ikke til meg Synes det er kjempekoslelig at vennene mine synes jeg sr bra ut, og hyggelig av dem å si det
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #11 Skrevet 10. oktober 2011 Får komplimenter titt og ofte, en kollega er visstnok betatt av meg faktisk. Syns det er rart å få komplimenter, føler meg langt i fra pen.....
Behnari Skrevet 10. oktober 2011 #12 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg får ofte nok komplimenter, egentlig. Mye når jeg er på jobb, da av fremmede. De uttaler seg om min personlighet og også om mitt utseende. De siste som jeg har fått har vert: - Har dere sett hvor vakker hun er, hun ser ut som en....dukke! (det var en eldre dame som sa) - Å der kjem, hu igjen, hu e så flotte! (halvveis sagt til meg/om meg) - Du sier aldri noe stygt om noen (selv om jeg ikke tror jeg er slik en helgen som hun mener jeg er, da) - Du er så veltalende. Jeg får også mye komplimenter for min "sporty" kropp. ...og jeg? Tar til meg det jeg kan få. Nå er barna såpass store at de er over den typiske "å så søt" fasen. Minsta som er 3,5 får MANGE komplimenter, også av eldre barn. En venninne sa at kombinsasjonen min mann+meg er en god match for vi får så vakre barn, hehe.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #13 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg får ofte komplimenter også. heldigvis. Det er hyggelig og gjør meg glad. Spesielt liker jeg å få hyggelig tilbakemelding på jobben jeg gjør eller personlighet enn utseende. Jeg blir litt forlegen for "du er så pen-komplimanger", og litt lei av amorøse fyllefanter som sikler etter meg.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #14 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg får av og til kompimenter fra vilt fremmede. Og det er stort sett når jeg har med meg barna. Har opplevd flere ganger at folk at stoppet meg for å si hvor nydelige barn jeg har, også sier de at det er jo ikke så rart når mammaen er så pen. Synes faktisk det er litt ubehagelig jeg da, vet ikke helt hva jeg skal si. Opplevde en gang jeg gikk forbi to unge menn med den eldste datteren min på armen, at han ene stirret skikkelig og når vi gikk forbi så sa han til kameraten sin: den ungen var like pen som mora!! Rødmet jeg. Og det gjør jeg sjelden. Har alltid fått høre at jeg er naturlig pen. Er overhodet ingen sminkedukke eller "babe".
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #15 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg vet fremdeles ikke om det er kompliment eller ikke, men fikk i dag høre at jeg ikke hadde forandret meg så mye siden jeg var 21 (9 år siden).
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #16 Skrevet 10. oktober 2011 Hmmm, aldri? (Da holder jeg mannen utenfor, han er stort fan men det tar jeg ikke helt seriøst) Fikk mye før i tiden, særlig for kropp (Blæh! Synes ikke folk har noe med det å gjøre) Fremstår nok veldig selvsikker og litt overlegen til vanlig og er nok ikke den folk ønsker å gi komplimenter vil jeg tro. Har ellers aldri lagt stor vekt på utseende, og blir nok litt fonærmet om folk fremhever det -synes liksom ikke _det_ har noe med min personlighet å gjøre? Har også en svært overordnet stilling på jobb, så oppfører meg straight uten noe som helst "kjønnsperspektiv/flørting" i samtaler og kler meg helt nøytralt (i uniform). Til barna får jeg av og til komplimenter, særlig til gutten på 7. Tar nok ikke det heller så pent, synes det er uvesentlig egentlig. Liker bedre komplimenter for deres intelligens eller personlighet
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #17 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg ville: 1. Syns det var ekstremt ubehagelig om en voksen, relativt ukjent person begynte å si at jeg hadde fine øyne, vakkert ansikt, lekker kropp for å ha født barn etc. Det blir noe helt annet å si at noen er fin på håret feks. 2. Jeg ville dermed syns at en person som ga komplimenter om kroppen min var veldig merkelig.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #18 Skrevet 10. oktober 2011 Får ofte komplimenter for mine lange øyenvipper. Utenom det så vanker det lite av den slags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå