Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Er ikke helt frisk enda og har en liten en å ta meg av, skal snart hente eldste i bhg og mannen kommer også hjem til middag. Orker ikke styre noe særlig - forslag til god kjapp middag som passer både for voksne og barn???
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Altså har ikke vært alvorlig syk, da,influensa/forkjølelse er det vel... Men slapp og sliten enda..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Stek opp middagspølser i biter, og kok samtidig opp frossengrønnsaker. Bland dette, og vips, middag . Funker også å koke pølser og frossengrønnsaker med buljong, så blir det betasuppe. Fort gjort
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 14.30 syns jeg blir for kjedelig. Kjøp kylling, stek dette raskt med krydder, løk og hvitløk og hell over buljong og oppskåret grønnsaker etter smak og behag. (Ferdig blanding om du ikke vil skjære opp selv) Kok til kyllingen er ferdig, tilsett litt melk eller fløte om ønskelig og server med brød til.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg ammer så spiser da hverken løk, hvitløk eller melkeprodukter...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 lol, kanskje si dette i beskrivelsen da, og ikke komme med en bitchy kommentar når noen prøver å hjelpe deg. Hjelpes...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Kjære vene, hvorfor er folk så hjelpesløse her på bim? Vil du ha simpel, lettlaget mat så gå på matprat eller noe, der er det mye halvfabrikata, lett å lage og kjapt. De har en egen kategori for kjapt tilogmed, eller du kan søke på ting. Haha, driver ikke reklame altså. Bare litt lei av disse trådene om og om igjen, med mindre det er noe spesielt man vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå