Gå til innhold

Tips til kjapp mddag??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke helt frisk enda og har en liten en å ta meg av, skal snart hente eldste i bhg og mannen kommer også hjem til middag. Orker ikke styre noe særlig - forslag til god kjapp middag som passer både for voksne og barn???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså har ikke vært alvorlig syk, da,influensa/forkjølelse er det vel... Men slapp og sliten enda..

Skrevet

Stek opp middagspølser i biter, og kok samtidig opp frossengrønnsaker. Bland dette, og vips, middag :). Funker også å koke pølser og frossengrønnsaker med buljong, så blir det betasuppe. Fort gjort :)

Skrevet

14.30 syns jeg blir for kjedelig.

Kjøp kylling, stek dette raskt med krydder, løk og hvitløk og hell over buljong og oppskåret grønnsaker etter smak og behag. (Ferdig blanding om du ikke vil skjære opp selv)

Kok til kyllingen er ferdig, tilsett litt melk eller fløte om ønskelig og server med brød til.

Skrevet

Glemte å si at pasta er godt i...

Skrevet

Jeg ammer så spiser da hverken løk, hvitløk eller melkeprodukter...

Skrevet

lol, kanskje si dette i beskrivelsen da, og ikke komme med en bitchy kommentar når noen prøver å hjelpe deg.

Hjelpes...

Skrevet

Kjære vene, hvorfor er folk så hjelpesløse her på bim?

Vil du ha simpel, lettlaget mat så gå på matprat eller noe, der er det mye halvfabrikata, lett å lage og kjapt. De har en egen kategori for kjapt tilogmed, eller du kan søke på ting.

Haha, driver ikke reklame altså. Bare litt lei av disse trådene om og om igjen, med mindre det er noe spesielt man vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...