Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Eller i løpet av uka for dere som spiser hele uka Og er du fornøyd med kroppen din? Og livet generellt?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Drikker litt redbull i ukedagene *fyyysj* Spiste en sjokolade i helga ( en lion) og drakk kakao.. Relativt fornøyd, men ikke helt. Ikke så veeldig fornøyd med ting generelt asså..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Spiste litt potetgull og smågodt i helgen. (Potetgull 1/4 del, smågodt ca. 10 biter, tror jeg) ellers gikk meste parten til barna. Er så lei godis nå at jeg har mistet lysten. Spiste endel før da jeg var yngre, så og si hverdag, så lysten til godis er ikke her nå, nei...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Spiser egentlig litt for mye , men det er kun på lørdag kvelder jeg spiser godt så har ikke dårlig samvittighet. Er somregel 100gr sjokolade og sikkert 100gr potetgull. Er på slankern så ikke helt fornøyd helt enda
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Spiser ikke særlig med godis hvis jeg ikke skal få mensen da. Blir skikkelig søtsugen nå mensen nærmer seg.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Uff... Jeg spiser alt for mye godis... :s I løpet av uka drikker jeg 1 glass Pepsi Max / Cola Zero pr. dag + litt sjokolade... På en typisk lørdag spiser ca. 100 gr sjokolade + 100 gr. potetgull + brus! Burde jo skjerpe meg... Spesielt burde jeg kutte ut brus for tennene sin del (har heldigvis sterke tenner!)... Jeg er fornøyd med både kropp og livet generelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå