Gå til innhold

Flere som bare vil ha ett barn eller bare fikk ett barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er grunnen?.Jeg har bare ett barn.fortsatt liten da.Men jeg sliter med angst og har nok med å følge opp ett barn.Men syns det er trist han aldri vil få søsken:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare 1 barn, og har egentlig ikke særlig lyst på flere. Vet ikke helt hvorfor. Føler ikke at jeg har gode nok grunner enn dårlig samvittighet for at datteren min kommer til å vokse opp uten søsken.

Jeg har rett og slett ikke lyst på flere barn.

Skrevet

jeg har et barn og skal ikke ha flere. Vil bruke all tid og energi på henne jeg har og ønsker også å la henne få de goder økonomien tillater når vi bare har et barn.

Skrevet

Jeg får nok sannsynligvis bare ett barn. Synes også det er veldig trist at sønnen min ikke vil få søsken :( Men her vil ikke mannen ha flere, han sliter også med angst og depresjoner i perioder, og synes det er mer enn nok med ett barn. Jeg vil gjerne ha fler da.. Barnet vårt er 6 år.

Skrevet

Har en datter på 3, er alenemor. Jeg ønsker meg faktisk ikke flere, på lenge iallefall! Er fortsatt ung, så kansje i fremtiden. Men da er lillejenta min blitt stor..

Skrevet

Vi har bare ett barn og jeg vil/tør ikke få flere. Har hatt fødselsdepresjon mm og føler at jeg må lære av de erfaringer jeg har gjort. Jeg møter null forståelse for dette i familien og synes det er trist å tenke på at han blir enebarn, men føler veldig at jeg ikke burde få flere. Jeg må fokusere på å være god mor for en istedenfor dårlig mor til to ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...