Gå til innhold

Ecco goretex - varme nok på Østlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt Ecco goretex vintersko til 3,5-åringen hver vinter og vært veldig fornøyd med dem.

Men nå har vi flyttet fra Vestlandet til Østlandet og jeg lurer på om de små holder varmen i dem i ordentlig kaldt vær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde Ecco goretex til jenta mi ifjor og vi bor i Oslo. Hun klagde over å være kald på føttene, så jeg tenkte å prøve ut Viking goretex i år.

Skrevet

Vi var på fjellet i høstferien der det var ca 2 grader. Datteren min (snart to år) hadde forede ecco goretex sko med mellomtykke ullsokker i, og hun var ikke spes varm på beina da vi kom hjem. Ikke iskald, men kjølig, på en måte.

Hun har en ganske smal fot i følge de i skobutikken, men likevel får vi ikke på henne tykke ullsokker i skoene da ecco-sko er veldig smale over rista, så vi kommer til å kjøpe andre vintersko til henne.

Skrevet

Hm, vanskelig det her. Var innom en skobutikk i går og syntes foret i Viking og Ecco virket temmelig likt. Men Viking er vel bredere, så de blir kanskje varmere av den grunn? Begge mine har ganske smale føtter.

Skrevet

Ecco ble jo best i test i Siste F&B - men vi sverger likevel til Viking.

Har dårlig erfaring med Ecco, de er smale og ikke spes. varme.

Viking derimot, er supre - og de er brede nok til at det er plass til luft nede i skoen også. Det isolerer.

Skrevet

Jeg har sverget til Ecco siste 7 årene til alle mine 4 gutter, 3-14 år gamle, her er ingen kalde på beina til tross for opp mot -30.

Jeg har to breibeinte, en normal og en smalføttes. Ecco har to ulike modeller, den normale og en smalere modell.

Men vi bruker kun tynn ullsokk i støvelen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...