Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Da hadde jeg blitt veldig glad! Vi liker litt spesielle navn, så det er ikke vits å komme med Tor, Per, Stein osv. Ellers liker vi ikke så godt norrøne navn som Trym, Ravn, Ask (men det fins noen få unntak da). Tar også gjerne i mot linker om dere har det. Navn _jeg_ har på listen så langt (mannen min liker de ikke, derfor trenger jeg hjelp til andre navn jeg kan foreslå for han): Selmer Elmer Edwin Edin Wilhelm Herman Simen
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg liker godt disse navnene (selv om de har blitt moderne igjen) Magnus Markus Mattias
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 August Augustin Martinius Lorentz Lauritz Erlend
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Schønning Helge Asbjørn Henry Åge Terje Bjørn
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Klemet Olaus Stener Lavrans Eugen Eiliv Edgar Mikkel Mons
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Arthur Alfred Albert Aslak Edwart Yngve Morten Syver Sivert Sigurd Kåre Gunnar Ingvald Oscar Øystein Peder Trygve Finn
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Tusen takk for mange forslag Tar gjerne i mot fler! Augustin har fått bli med på listen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå