Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jake burde velge Tenley!! Trodde han hadde bedre dømmekraft enn det.... Det var da svært så engasjert jeg var da? Ikke bare bare med mammapermisjon.. hehehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er Jake og hvem Tenley????

Skrevet

Jeg vet... Så det da det gikk tidligere... FOr en dust! Og forholdet til Vienna gikk rett i dass etter kort tid!

Skrevet

Haha, sorry, trodde alle var like sofagriser som meg.. Ser på Ungkaren.. Ikke noe for meg egentlig, men nå ble det for mye for meg :)

Skrevet

Ja, ikke sant. Det er så typisk at de blir blendet av det seksuelle, utrygge og spennende, når det kommer til stykket. Da er ikke det trygge familielivet det som står høyest på listen likevel.. Uffameien..!

Skrevet

Jeg likte heller ikke at han valgte vienna. Men etter så mye pes hun har fått fra de andre jentene, håpet jeg på at det skulle bli henne.

Skrevet

Likte veldig godt kjolen til Vienna :) Kunne tenkt meg den kjolen der, i en litt annen farge.

Sykmeldt i 1 uke, så sitter hjemme og kjeder meg.

Skrevet

Men, de andre jentene fikk rett til slutt da, siden forholdet varte bare veldig kort tid.

Skrevet

Og så ser jeg at Tenley og Kiptyn er sammen.. naaaaa, så koselig :) Æddabædda til Jake og Jillian.. hehe, nå må jeg gjøre noe fornuftig.... snart..... tror jeg.... kanskje.....

Skrevet

Joda, forholdet gikk i dassen nesten med engang, og jentene hadde rett. Men bare fordi hun fikk så mye pes av de andre, var jeg litt glad hun vant. Litt sånn...æda bæda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...