Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Jake burde velge Tenley!! Trodde han hadde bedre dømmekraft enn det.... Det var da svært så engasjert jeg var da? Ikke bare bare med mammapermisjon.. hehehe
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg vet... Så det da det gikk tidligere... FOr en dust! Og forholdet til Vienna gikk rett i dass etter kort tid!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Haha, sorry, trodde alle var like sofagriser som meg.. Ser på Ungkaren.. Ikke noe for meg egentlig, men nå ble det for mye for meg
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Ja, ikke sant. Det er så typisk at de blir blendet av det seksuelle, utrygge og spennende, når det kommer til stykket. Da er ikke det trygge familielivet det som står høyest på listen likevel.. Uffameien..!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg likte heller ikke at han valgte vienna. Men etter så mye pes hun har fått fra de andre jentene, håpet jeg på at det skulle bli henne.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #8 Skrevet 10. oktober 2011 Likte veldig godt kjolen til Vienna Kunne tenkt meg den kjolen der, i en litt annen farge. Sykmeldt i 1 uke, så sitter hjemme og kjeder meg.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Men, de andre jentene fikk rett til slutt da, siden forholdet varte bare veldig kort tid.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #10 Skrevet 10. oktober 2011 Og så ser jeg at Tenley og Kiptyn er sammen.. naaaaa, så koselig Æddabædda til Jake og Jillian.. hehe, nå må jeg gjøre noe fornuftig.... snart..... tror jeg.... kanskje.....
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #11 Skrevet 10. oktober 2011 Joda, forholdet gikk i dassen nesten med engang, og jentene hadde rett. Men bare fordi hun fikk så mye pes av de andre, var jeg litt glad hun vant. Litt sånn...æda bæda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå