Gå til innhold

Hva er verst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å være likegyldig overfor noen (dvs. ikke ha noen følelse for vedkommene)

eller

Å hate personen.

Vet at "hate" er et sterkt ord.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likegyldig. Når man hater føler man i det minste:-)

Skrevet

Det spørs hvorfor man hater den andre personen, men det er veldig dramatisk å hate noen. Å bli behandlet som likegyldig er veldig sårende, da kommer man ikke gjennom og føler seg veldig lite verdt.

Også spørs det på personen også, mange gjør ting ut av hatet sitt, mens andre forholder seg rolig. Så for å svare på dette må man nesten vite situasjon osv.

Skrevet

Det er det jeg mener også.

hilsen hi

Skrevet

Å være likegyldig viser jo at du ikke bryr deg, mens om du hater bryr du deg veldig. Men å hate bringer fram så mye negativt, så jeg synes nok det er verre å hate, for da har man det ikke godt inni seg.

Jeg hater ingen så jeg vet ikke helt, men det er det jeg tenker.

Skrevet

Vet ikke helt om jeg hater den personen eller ikke, men vet at jeg har veldig, veldig negativ energi overfor den personen. (Det er snakk om venninneforhold).

Noen ganger så føler jeg skikkelig hat overfor den personen, men jeg vil ikke ha noe med den personen å gjøre så jeg vil bare føle likegyldighet.

Kan si mye om den personen, men det orker jeg rett og slett ikke nå.

Hilsen HI

Skrevet

Det beste du kan gjøre da er nok å unngå vedkommende, særlig i "festlige lag", hvor det rett og slett kan rable for deg :)

Livet er for kort til å være med mennesker man ikke bryr seg om.

Skrevet

Vel, når du er likegydig da bryr du deg ikke. Det krever myyye følelser å hate noen, en kan ikke si en ikke bryr seg om noen og samtidig hate dem.

Om du hater noen så lar du dette mennesket ha ekstremt mye makt over deg, så for meg er det verst å kjenne at jeg hater noen. Men nå lar jeg ingen ha så stor makt over meg at jeg hater så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...