Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Bugaboo. Skulle jeg ikke hatt den måtte det blitt Stokke. To nydelige vogner, men som jeg ser av andre tråden; smaken er som baken.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 http://www.basson.dk/barnevogne.php Basson <3 Emmaljunga er også pent, men synes de ikke er like gode. Silver Cross er vakre vogner, men virker helt ubruklige i dagens bruk Får de ikke inn i bilen, er vanskelig å manøvrere i butikker osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå