Gå til innhold

hvor mye bruker dere i måneden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når alle regningene er betalt og matpenger er trukket fra, hvor mye har dere igjen som dere kan bruke til hva dere vil? Hva er normalt å bruke? Hvor mye bør man klare seg på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 700 til regninger. Har da omtrent 9000 igjen til å leve for. Sparekonto, BSU og bufferkonto er også inkludert i regninger.

Mat bruker jeg mye penger på, så om jeg strammer litt inn på matposten vil jeg kanskje ha mer til overs til sparekontoene mine:)

Har ett barn og synes det er veldig greit egentlig. Har råd til å kjøpe klær og mat til både henne og meg, så da klager jeg ikke. Men vet jeg kan gjøre det mer fornuftig.

Skrevet

Har mellom 6 og 12 tusen etter at regninger om matpenger er trukket fra.

Skrevet

Har ingenting som ligger der og kan brukes på moro. Men er det noe vi trenger fikser vi det alltid, men i fast beløp til bare meg er summen 0,-

Sniker derimot unna en hundrings nå og da, så det blir noen plagg på supersalg gjennom året.

Skrevet

Har du virkelig ingenting?? Hvordan klarer du det?

Skrevet

Man blir vant til det meste.

Og forhåpentligvis blir det ikke for alltid, selv om det har vært slik i en del år nå.

Vi har ikke fattige, men alle pengene er låst opp i verdier som ikke kan løses ut enda.

Skrevet

6000 til strøm og husleie

700 til forsikring ca

500 diesel

1000 mobilregninger

600 hundefor

400 internett

5000 i mat og husholdning (Vi er 3 stk)

Det blir litt over 14 000. Men det blir alltid mer, av en eller annen grunn, rundt 18 000 :) Vi har en inntekt på mellom 30-40 000 tilsammen i mnd, etter skatt.

Skrevet

Har igjen ca 20 000 og rutle med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...