Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Har en annonse ute på finn.no der jeg selger en del babyting fordi vi har dobbelt opp av enkelte ting, har kjøpt og fått endel nytt til babyen vi har nå, så da selger vi noe av det som storebror har hatt 2- 3 år gammelt og meget pent brukt. Så plutselig i morges står et en dame på døra og lurer på om hun kan få komme inn og se vippestolen og babygymmen som jeg selger. Hun hadde ikke ringt eller noe så jeg ble litt paff, men hun fikk komme inn og se. Hun stod i stua mens jeg fant fram tingene. og da spør hun om jeg kan flytte bort babyen, som sitter i sin vippestol, for den ville hun se nærmere på. Da forklarer jeg at det er ikke den jeg selger, for den er ny og at det var heller ikke den som var på bilde jeg hadde lagt ut. Da sier hun at hun heller vil kjøpe den som han sitter i til samme pris som den jeg selger. (Hans er en babybjørn og den andre er en annen som var litt billigere som jeg ha skulle selge for 200 kr) Igjen må jeg si at den er ikke til salgs og den er nok mer verdt en de 200 kr. Jeg begynte da og bli litt irritert, for syntes hun var ganske frekk, så spør jeg om hun er intressert i vippestolen og babygymmen som jeg selger, og da presterer hun og si: at siden jeg har dobbelt av alt så syns hun jeg kan gi det bort til henne, for siden jeg har råd til og kjøpe nytt så har jeg vell råd til og gi det bort. Da holdt jeg på og steile, og dama fikk fint beskjed om å komme seg ut, for det kom ikke til og bli noe handel og jeg kom vertfall ikke til og gi det bort. Hun ble ganske surt og jeg fikk en del gloser slengt i trynet i det hun var påvei ut av døra. Sitter her fortsatt og er så paff, for makan til frekkhet har jeg aldri opplevd.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 HAHAHA! Huff, for et frekt kvinnemenneske! Skjønner godt at du ble sint, makan til frekkhet!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Har du sjekket om hun tok med seg noe fra deg?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 HAHA, tuller du? Syke kvinnemenneske!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Hahahaha!!! Dagens!! Så frekk er det rett og slett ikke lov til å være!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Har du sjekket at hun ikke har stjelt noe av deg?? Det der hørtes merkelig ut!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Det her høres helt grusomt ut, men var hun norsk eller utenlandsk? ( jeg er IKKE rasistisk)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #9 Skrevet 10. oktober 2011 Er det mulig. Skjønner ikke at noen kan få seg til å gjøre noe så usmakelig. ÆSJ!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #10 Skrevet 10. oktober 2011 Har hun ikke tatt med seg noe? Kanskje hun kom inn for å se hva slags ting du har, og hva slags sikkerhet du har (alarm osv), for å komme tilbake senere? Vær obs fremover, for dette hørtes veldig merkelig ut, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #11 Skrevet 10. oktober 2011 HAHA! Det er det fjerneste jeg har hørt.......
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #12 Skrevet 10. oktober 2011 Ja, jeg er fortsatt sjokkert selv.. Dama var norsk og så helt normal ut. Det første jeg gjorde etter å ha fått dama ut av hus var og sjekke om noe var borte, men alt ser ut til og være her. HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #13 Skrevet 10. oktober 2011 Høres ut som en perfekt avledningsmanøver. Kommer overraskende så du ikke har funnet fram tingene og må forlate rommet. Du har da heller ikke gjemt bort verdisaker. Får raskt overblikk og den tomme veska/de tomme lommene er ikke like tomme når du igjen kommer inn i rommet med tingene du skal vise. Vedkommende kommer med noen frekke forslag for å gjøre deg irritert. Da mister du fokus på ting rundt deg, ser bare det hun sier. I tillegg blir du så irritert så hun "slipper" å kjøpe noe. Kan være ei helskrudd ei, men kan like mulig vare ei som lever av dette.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #14 Skrevet 10. oktober 2011 Dette tenkte jeg også, men har alarm i huset og det hele er ganske sikkert, så hun kommer uansett ikke så langt uansett hvilke planer hun har. HI
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #15 Skrevet 10. oktober 2011 Var bare borte noen sekunder så det hun hadde innen rekkevidde er ikke noe som er verdt og ta. Mobilen, nøkklene og lommeboka med alt inneholdet er her Alarm i huset, så om hun sjekka ut forholda så kommer hun ikke langt. Har også for sikkerthetsskyld ringt til politiet for å høre om de har fått tlfer om noe lignende. det hadde de ikke. Men de skulle være obs på det. Så helskrudd eller ei, den dama kom ikke langt her. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå