Gå til innhold

Hva er "kos" for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hva skal til for at du koser deg?

Noe du bare må ha/gjøre/se på/osv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg koser meg når jeg og kjæresten er sammen, når jeg er sammen med gode venner, når jeg tar meg et boblebad hjemme..

Skrevet

Kos for meg er en ny film i dvd spilleren og god mat. Enten med venner eller alene. Spiller ingen rolle :) Også må det gjerne være skikkelig ruskevær ute ;)

Skrevet

For å virkelig kose meg på kveldstid hjemme, bare må jeg tenne stearinlys. Det blir ikke skikkelig kveld uten det. Må ha dempa belysning. FLombelysning er ikke så kos. Ellers er jeg glad i vann med isbiter, eller en god kopp te. Da koser jeg meg.

Skrevet

Kos for meg:

Strøken og ren leilighet, masse tente lys, sliten hund etter tur, nydusja, masse godteri på bordet, eller en deilig middag (gjerne både og ;)), og en god dvd med samboer :)

Skrevet

Det koseligste jeg vet er å sitte alene med vin og en ny dvd, helst skrekkfilm!

Eller bare en skikkelig god bok:)

Skrevet

Det er mange ting:

1. Barna sover, huset er ryddig, smågodt og et bra program på tv.

2.Mat og film med samboer

3.være på tur med mann og barn

Skrevet

Jeg koser meg mest når samboeren har fri en hel dag sånn at vi kan kose oss fra morra til kveld sammen med ungene, og lage god mat og se film osv på kvelden, evnt ta et bad sammen :)

Skrevet

Ryddig hus, blide barn og tom skittentøyskurv :) Masse stearinlys, musikk eller radio og nuss fra kjæresten :)

Skrevet

På sofaen med god mat/snacks/sjokolademelk. Bare slappe av med pc eller en god film :)

Selvfølgelig hadde det vært ekstra kos med en kjæreste å ligge i armkroken til, men sånn er det foreløbig ikke

Skrevet

Koser meg når jeg kan gjøre det jeg liker uten å bli forstyrret, når jeg spiser god mat og er sammen med barna mine, vennene mine eller kjæresten min.

Skrevet

Det er igrunn masse..

Fjelltur med hele familien

Meg og mannen på sofaen og en god film

Ligge å prate i senga

Spise middag ute på restaurant, med eller uten barn

Lese en god bok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...