Gå til innhold

Noen som kjenner liv?


Villa Perlesukker

Anbefalte innlegg

Det er jo tidlig men jeg lurer på om jeg kjente sånn sommerfuglfølelse i magen i helga...

 

Uansett er det jo like rundt hjørnet.

 

Gleder meg vilt til den gode magefølelsen er der igjen....

 

Dere da damer? Noen som har kjent et lite vink innenfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si jeg er usikker jeg også!! husker ikke hvordan det var forrige gang ;)

 

Kjenner "luftboblene", men det kan jo også være bare luft i magen ;)

 

Vet jo at det er liv, siden jeg hører hjerteslagene med caremaxx...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg kjenner det. Som en fisk som spreller i vann! Kjenner det spesielt på kvelden når jeg har lagt meg (når jeg ligger strekk ut på ryggen)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke kjent noe ennå. Kjente det ganske sent sist også, uke 19 tror jeg. Pga. morkaka lå foran. Og husker egentlig ikke hvordan det kjennes ut heller nei, blir nok like spennende denne gangen også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, da er det ikke bare meg og innbillningsevnen,hehehe...

 

Har snart kjent det i en uke, som noe dirrer eller blåse bobler(slik barna gjør i brusen sin med sugerør,hehe) *Gliiise*

 

Herlig tid vi går i vente nå, ohh la la!

 

Nyyyt det, sier jeg bare!

 

TLC fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i dag i uke 12+3 og har ikke tenkt tanken at jeg kan kjenne liv allerede:) Men nå skal jeg begynne å kjenne litt etter..:) Kiler nesten i magen bare ved tanken på å kjenne etter..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nå 15 uker og 2 dager, tror det er spark/bevegelser jeg kjenner men er ikke helt sikker.

Kjennes liksom som om noen smeiger meg med en finger så kjapt på innsiden på en måte. Eller det kjennes litt ut som luftbobler, men på en måte så vet jeg at det ikke er luft for det kjennes liksom ikke helt likt ut.

Huff, dårlige forklaringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv i uke 14+6 og kjenner meg igjen med det dere sier om luftbobler, og som en fisk i vann, har hørt flere som har kjent det sånn :)

Men har også vært usikker på om jeg har innbillt meg at det var babyen, er jo mye annet som også foregår i magen. Men føler i allefall at det er noen der ja :) Og særlig etter at jeg har vært på ultralyd å sett at lille beveger seg masse og koser seg der inne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa jeg kjenner liv og det er så deilig følelse <3 Jeg blir helt fjern de få gangene jeg kjenner noe. Gleder meg til jeg kan kjenne noe hver dag :) Jeg er 15+1 og kjente det etter UL for noen dager siden. Forrige gang var jeg 18 uker før jeg merket noe til den lille inni magen. Men nå vet man jo hvordan det føles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAA!! Er det ikke deilig :)

 

Kjente det første gang 11+3 faktisk! Trudde ikke det var fysisk mulig, men det er akkurat det samme jeg kjenner nå, bare at det er mye mer og sterkere nå. Ikke hver dag, men har kjent det ganske mye idag :) Er 14 uker idag.... Sist kjente jeg det ikke før i uke 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har kjent liv lenge, men ikke hver dag. Er snart 16 fulle uker. For et par uker siden kjente jeg to kraftige spark, men ikke noe lignende siden da. Kommer vel mer etterhvert :-)

 

Det hjelper litt å ha vært gravid før, så dere som er første gangs - ikke vær bekymret om dere ikke har kjent liv enda!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker på å om jeg har kjent noe ennå. Vanskelig å kjenne om det er luftbobler i magen eller om det faktisk er ungen som rører seg. Er 15+2 uker nå, så kan jo hende det er litt tidlig ennå:) Men jeg venter spent<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...