Gå til innhold

Engang utro alltid utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer dette?

jeg var sammen med en for 5 år siden,han var utro med meg..

Jeg vet at han har vært utro mot sin siste samboer,flere ganger. Og det mens hun gikk gravid...etterpå å!

Enkelte menn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk kan endre seg. Å dra alle under en kam er helt feil . Enten det gjelder utroskap, løgn eller annet så har jeg elv sett at folk som har gjort grove tillitsbrudd har endret seg. Så dette blir helt feil og si.

Det er bare å lese andre tråder her inne også så ser man mange historier på det motsatte.

Ei som selv har vært utro

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke.

Jeg var notorisk utro i alle mine tidligere forhold, selvom jeg hadde barn med exen. Jeg traff en mann, var utro, flyttet fra exen og lever nå lykkelig med han jeg den gang var utro med. Vi er gift, og jeg har aldri vært utro mot han, aldri! Tanken har ikke engang streifet meg...

Skrevet

Jeg har vært utro en gang i mitt liv... Kommer aldri til å være det igjen.. Det ødela meg veldig...

Må nevnes at jeg var i ekstremt forhold..mye kjefting.. drittslenging og psykisk terror... og han jeg lå med var en god venn den gangen.. Skjedde EN gang..og aldri mer..

Nå er jeg sammen med verdens hærligste mann..vi har våre opp og nedturer.. han vet om utroskapet.. men sier han ikke er bekymra... Men jeg VET at jeg aldri vil være utro igjen...

Så det stemmer ikke for alle...

men min første eks..var utro mot meg.. og utro mot dama etter det igjen.. og gud vet om han er det i mot hun han er sammen med nå.. Og forholdene hans har ikke vært dårlige sånn sett... Så det er vel litt begge deler..

Skrevet

Nei, det stemmer ikke for alle. Stemmer nok for noen som er notorisk utro (enten avhengighet, på samme måte som med spill, alkohol osv - konstant behov for bekreftelse fra andre, eller sånn type menneske som ikke er monogame). Men for de fleste har utroskap en grunn - ikke tilgivelig grunn bestandig, men en grunn.

Jeg selv har vært utro i mitt første forhold, mot faren til mine barn. Jeg var utro etter at han har hatt forhold med TRE forskjellige damer på ferie mens jeg var hjemme og passa hus og bittesmå barn, samtidig som han fortsatte å ha kontakt med disse damene bak min rygg etter at vi ble enig om at jeg tilga ham og vi skulle prøve på nytt. Så reiste han hjem til foreldrene for å hjelpe dem med oppussing, og jeg var utro mot ham med en annen mann - mest for å få bekreftelse på at jeg også var ønsket og begjært. Dagen etter jeg var utro, avsluttet jeg forholdet til eksen, så jeg førte ikke ham bak lyset i flere måneder slik han gjorde med meg. Jeg anså meg bare ikke forpliktet til ham etter at han løy, lå med andre og neglisjerte meg og barna.

Mot min nåværende samboer kunne jeg aldri tenke meg å være utro - herligere og redeligere person skal man lete lenge etter!

Skrevet

Vet du hva notorisk betyr? Det betyr at man er åpenlyst, at det er kjent.. Har ingenting med avhengighet å gjøre..

Skrevet

Er ikke bare menn som er slik! En tidligere venninne av meg gjorde ikke annet enn å knulle rundt bak ryggen til den hun var sammen med på det tidspunktet ..

Skrevet

Av å til slår det meg..vi mennesker er jo bare dyr ;)

Hvem har sagt at vi skal være trofaste?

Jeg mener ikke dette negativt..men er det naturlig å være sjalu,el er det til-lært oss?

Jeg ble veldig såret når eksen min lå med en annen..jeg kunne ikke tilgi han. Men det var kanskje jeg som valgte feil?

Vi var unge..

Han jeg er sammen med nå er bare fantastisk..hvis ikke han er trofast,ja da vil jeg begynne å tro at INGEN er det!

Ønsker alle en trofast partner..hvis det er slik det er ment å være?

El.skal vi bar formere oss villt..hehe jeg bare spør.. :D

HI

ø

Skrevet

Var utro mot min eks flere ganger. Aldri vert fristet til å være utro mot min mann. Har vert samen nesten 9 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...