Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Skulle levere jenta mi i barnehagen i dag og da var det ei vikar der som jeg aldri har sett før. Også var det et barn det som gråt skikkelig og hun vikaren gikk bare rett forbi og hermet. Ei av de faste kom inn døra og satt seg sammen med henne. Hadde dere reagert og sagt noe, eller er det "greit"?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Kan det være utplassering fra NAV? Har vært borti dette, og det er lett de som ikke kan settes til så mye annet som blir satt i bhg. Det er bare ekstraressurs, ikke egen stilling. Disse blir fulgt nøye med..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Hadde nok nevnt det for de ansatte jeg ja. Bare si hva du så og at du ikke syns det er greit med en person som behandler barna slik.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 hadde sakt ifra jeg... til denne vikaren og til bhg styrer!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Tør jo liksom ikke å si noe heller, men ble veldig paff og fikk ikke et veldig godt inntrykk. Hun hilste ikke på barnet mitt engang, hilste på meg rett før jeg skulle gå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå