***Curious*** Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 Gratulerer til dere alle! Har laget en symptomtråd på Bli gravid. Vi er jo en gjeng gærne damer der inne som er på symptomjakt etter hver el... Kan dere ta en tur innom og fortelle litt om hvilke symptomer dere hadde før/rett etter test, og når dere testet positivt første gang? Takk for hjelpen, og lykke til med den voksende magen!! Vi kommer snart etter
lille-my-april Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Det er sånne hysteriske damer som deg som får meg irritert! Er dere virkelig så desperate at dere må leite etter symptomer. Nei, ærlig talt. Vent til tidligst dagen dere skal ha første blødningsdag og ta en test. Symptomer varierer fra person til person. Og når du er gravid så er du gravid. Sånn er det med den saken. Synes hele greia er patetisk!
Litt for mye Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Selv går jeg ikke rundt å drømmer om baby nå, men har selv en gang i tiden trodd jeg ikke kunne få barn. Når jeg først ble gravid var det utenfor livmoren og det endte ganske dramatisk på operasjonsstuen. Å ønske barn å ikke vite om det noen gang vil skje er sårt og frustrerende for mange. Flere av mine venninner har sliti med å bli gravide og man leter etter hver minste lille tegn på at man kan være gravid. Den som har fått de barna de vill uten problemer og kanskje ikke har noen i nærmeste omgangskrets som har vært åpne med at de sliter bør ikke skrike så høyt om hvordan alle leter etter symtomer damene leter og spør. La bare være å lese det. Og ja når man først blir gravid kan man tenke tilbake å le av hvor opphengt man var i tegn, tester ikm osv. Man finner jo ut at man er gravid til slutt. Vi er alle forskjellige og mine evnt symptomer er muligens helt annerledes enn de naboen har.
Briskeby Skrevet 10. oktober 2011 #4 Skrevet 10. oktober 2011 lille-my-april: Dette er andre innlegget jeg leser fra deg i dag som er alt annet enn hyggelig. Du kan selvfølgelig mene hva du vil,og vi har alle en gang himlet med øynene av noen sitt innlegg....men noen ting lar man være å si høyt/skrive - bare fordi det er det riktige å gjøre. Det kan jo ikke være så moro å være den på forumet som lager dårlig stemning og sårer andre? Kanskje du ikke passer så godt inne på et forum!? Det er jo i tilfelle en ærlig sak:-)
Trultetryne Skrevet 10. oktober 2011 #5 Skrevet 10. oktober 2011 Enig med Briskeby! Og jeg leste også det andre innlegget..
Known Skrevet 10. oktober 2011 #6 Skrevet 10. oktober 2011 Må si meg enige med de andre over her.. Fryktelig unødvendig å oppføre seg på den måten. Selv om du er førstegangs og spira satt på 3-4 forsøk for dere så gjelder ikke dette alle og om man kanskje har mistet noen ganger og har et sårt ønske om et barn så blir man litt tussete... Du kan jo bare drite i å svare på sånne tråder om du synes det blir så patetisk!!! Men angående symptomer tror jeg det er veldig individuelt.. Jeg var iallefall ganske oppfarende og irritabel.. Ble veldig emosjonell og ble fort satt ut av følelsene.. Med første hadde jeg egentlig ingen tegn Lykke til uansett.. Spira sitter nok snart
Tina-30 Skrevet 10. oktober 2011 #7 Skrevet 10. oktober 2011 Klart jeg kan svare på dette.Er da et helt ok spørsmål! De første symptomene jeg hadde var skikkelig vondt i korsryggen og mens-murringer.Litt irritabel og oppblåst mage. Lykke til!
thessi og lillemor Skrevet 11. oktober 2011 #8 Skrevet 11. oktober 2011 Helt enig med Briskeby ++ . Må da kunne gå an å spørre om ting her uten å bli halshugd. Synes man spørsmålet er dumt så lar man ganske enkelt være å svare. Symptomene jeg hadde før ikm var at jeg var uvel og at jeg hadde murringer i magen. Lykke til :-)
lykkeliten1 Skrevet 11. oktober 2011 #9 Skrevet 11. oktober 2011 Helt enig. Svarer på spørsmålet ditt i steden jeg. Skikkelige ømme pupper og så var de litt større enn vanlig. Har selv vært der, på bli- gravid. å ja, man blir skikkelig opphengt ja. Lykke til!
Bonanza Skrevet 11. oktober 2011 #10 Skrevet 11. oktober 2011 Heisa! Det er jo ikke så mange ganger i livet(som oftest) at man går og leter etter symptomer på graviditet. Hva gjør vel det om man lager seg litt ekstra moro med den slags detektivarbeid da lille- my-april?? Tusen takk for fine svar fra dere andre jenter! Hilsen ei av de "hysteriske" damene i samme gruppe som HI;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå