Gå til innhold

Ånei :( Nå har jeg blødd! (obs detaljert beskrivelse)


Gjest Pixy

Anbefalte innlegg

Gjest lillemamsi

Er i uke 6 i dag. (uke 5 ifølge babyverden). Og nå hadde jeg litt brun klissete blod. Trodde det var utflod, men neida var blod :(

Kom bare litt i trusa nok til at den ble våt... har stoppet opp nå. Driver egentlig å ommøblerer, men nå skal jeg legge meg rett ned på sofan og ALDRI gjøre noe tungt igjen....(mener jeg nå i alle fall)

 

Er så redd for å miste, men da skal man vel ha vondt? Har bare svake mensmurringer som jeg har hatt siden IKM.

 

Må jeg ringe lege for dette?

 

Aldri blødd med mine to første barn, derfor jeg er så livredd nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det går bra med deg og lille magerusket <3 Ville heller ringt lege en gang for mye... Lykke til! PS Kan jo være festeblødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke fem,har mensmurringerer og begynte blø i dag jeg å:(

ikke friskt blod,men lyserosa og brunt.....

Håper det går bra med oss begge...

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemamsi

Takk for støttende ord. Betyr så mye siden jeg ikke har noen andre å dele det med. Blødde litt til også etter jeg skrev HI. Huff så vondt å ikke vite hva som skjer med lillegull i magen :( krysser fingrene for at spiren holder seg fast! Hvis ikke det alt er over :(

gravidmedtredje: har du samme nick på babyverden? I såfall så er det meg du skrev meld med i går. Flora her. Åååå vil bare legge meg i senga og soove, kan jo ikke det med to barn som vil leke med mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er meg:) får så vondt av deg:( jeg vet jo åssen jeg selv har det nå,så du kan jo ikke ha det noe bedre. jeg vet heller ikke hvor jeg skal gjøre av meg. gubben er på jobb fram til i morra,og jeg vil bare ligge å grine. men 5åringen springer jo rundt her så må holde det inni meg. var på legekontoret i stad. fikk beskjed om å holde meg i ro og slappe av. ikke lett å slappe av nå kjenner jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemamsi

Uff så vondt :/ nei er ikke bare bare å slappe av med flere barn i hus! Har du snakket med legen? Fikk ikke noen trøstende ord om at det kan gå bra ? Vil dra til legen i morgen å måle hcg og ta ny igjen om et par dager for å se om den stiger eller synker. * krysser fingre for oss og småspirene våre * gir deg en trøsteklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen min var ikke der,men skal ditt på onsdag. Hun sekretæren sa at de målte ikke hcg når jeg var så kort på vei. jeg syns det hørtes rart ut jeg da. så jeg skal spørre legen på onsdag. hun sa også at det kunne være festeblødning,og smertene var helt normalt. jeg blødde litt med førstemann også,men kan ikke huske smertene. søstra mi er gravid hun også. og hun har hatt smerter helt fram til nå og hun er 11uker på vei ca. hun hadde en liten blødning rundt uke 5. hun har vært på ultralyd og alt er bra med bebisen. så vi har håp vi også,lillemamsi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der..

Måtte bare svare på denne tråden. Det at sekretæren sier at de ikke måler hcg så tidlig er ihvertfall ikke riktig!

Så tidlig i graviditeten stiger hcgé´n fra dag til dag.

Det var usikkert om jeg hadde mistet forrige gang jeg var gravid, og var inne og målte hcg to dager etter hverandre i uke 5, og det var stigning, noe som tilsa at det fremdeles var liv laga!

Lykke til jenter! Håper det ordner seg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemamsi

Åå blir så glad for oppmuntringer :-) Nå blør jeg mer og nå er det rødt friskt blod. Har ikke vondt, det jeg synes er så rart. Jeg som pleier å ha veldig VELDIG smerter når jeg har mensen. Da burde jeg vel hatt vondt hvis det er en SA ?? Sikker på jeg kunne revet av meg alt håret nå... Vil vitee!!

Samboer sier at det går nok bra... Men nå tror jeg løpet er kjørt :(

 

Gravidmedtredje : hørtes veldig rart ut, de burde jo kunne gjøre det??? Hvis de sier noe sånn til meg så ringer jeg en gynekolog og ber om ul time, koste hva det koste vil. Jeg må vite om jeg skal være glad eller lei meg, orker ikke gå å være så redd som nå :)

Tvi tvi!! Jeg tror spiren din har det bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper alt går bra og at vi begge får svar at alt er i orden:)

jeg har ikke blødd noe spesielt mer,noen få striper i truseinnlegget bare.

men jeg har smerter i magen enda,og det håper jeg gir seg snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blør jeg masse:( og har veldig vondt. så da er det nok over for denne gang:( drar til legen i morra eller legevakt i kveld om det blir for ille.

blir det utskrapning når man mister i uke 5-6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å blø sist i uke 6/7 jeg. Var ikke vondt i det hele tatt, men det var nok en sa. For meg hadde alt ordnet seg selv og jeg slapp å dra til utskrapning. Fiks deg en time til ul for å se hvordan det står til der inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemamsi

Så trist gravidmedtredje :/ jeg har nok mistet også. Har blødd siden i går, ser ikke ut til at det gir seg. Har ikke vært hos legen, har ikke turt egentlig. Tok digital CB nå, og den sier 1-3 uker, altså at jeg har hcg som at jeg sku vært i uke 3-4.... Så er synker hcg :(

Herreguud å vondt i hodet jeg har nå, og svimmel og slapp :(

Må vel til lege i morgen eller legevakt.

Tenker på deg gravidmedtredje *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme opplevelse.

Har blødd "mensen liknende" i over 1 uke. Tester fremdeles positivt. Var på UL igår. (er evt 6 uker og 2 dager) og fikk påvist en plommesekk, men han kunne ikke finne noe inni. 5% viser ikke noe i slutten av 6 uke, så det er jo en ørliten sjans.

Men føler at jeg ikke er gravid.

Har veldig lyst å ta en innvendig UL for å få bekreftet på fredag eller mandag, da jeg skal reise vekk 3 dager med jobben på onsdag neste uke.. Tror jeg skal ringe legen igjen imorgen og få en henvisning.

Legen mente forøvrig at det mest sannsynlig var en SA, men hvis jeg fremdeles etter 2 uker testet positivt, var jeg gravid.

Jækla lenge å vente, ka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært sykehuset nå,og de fant verken liv eller tegn til noe der. så kroppen har kvittet seg med alt selv. så da er det bare å prøve igjen,og håper at det går bedre neste gang.

lykke til lillemamsi og dere andre.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...