Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #1 Skrevet 10. oktober 2011 noen er sjalu på dere? Når jeg nevner det f.eks noe bra om meg til en i familien eller til venner så sier de bare at jeg bare er innbilsk osv. Det kan f.eks være at hvis jeg har opplevd noe bra som f.eks. at jeg fikk gode karakterer på skolen. Forteller til ei venninne så sier hun liksom bare "ok..." og that's it... Eller hvis vi er ute og jeg sier til venninnen min at jeg tror han kjekke typen ser på meg, så kan hun sier at: "Hmmm, tror det er bare noe du innbiller deg..." Litt rotete kanskje, men håper dere skjønner hva jeg mener. Kanskje er jeg bare innbilsk?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #2 Skrevet 10. oktober 2011 Uff så trist da, at andre ikke synes dine prestasjoner er bra? Det er jo helt vanlig å snakke om hva man holder på med. Og hvorfor skulle ikke en kjekkas se på deg? Merkelig svar fra venninnen din.. Men jeg vet ikke hva du mener med at de er sjalu?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2011 #3 Skrevet 10. oktober 2011 Det heter Jante-loven, og den står sterkt i Norge. Man skal ikke tro man er noe Man skal ikke tro man er bedre enn andre til noe som helst, er det litt kort oppsummert. Vær nok i deg selv, du. Ignorer surmagede kommentarer og nyt livet ditt og oppmerksomhet fra andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå